ויראלי

מארינה מקסימיליאן מזהירה: "לא להתקרב אל המוצר הזה"

הזמרת חשפה בפייסבוק שלה שבמהלך הימים האחרונים זכתה לעשרות פניות מאנשים שראו את הפרסומות שבו היא לכאורה "מככבת". הם הבינו שמדובר בעוקץ וסיפרו לה על כך מיד. פנייה הועברה למשטרה
מערכת ice | 
גיא מנטש ומארינה מקסימיליאן (צילום מיכה לובטון יחצ נספרסו)
עוד קורבן לעוקץ, הפעם הזמרת מארינה מקסימיליאן, שפרסמה בסוף השבוע (שישי) שללא ידיעתה והסכמתה הפכה לפרזנטורית של הונאת מוצרי הרזיה. הזמרת קראה למעריציה לא להאמין לפרסום המדובר ולהתרחק ממנו.
כזכור, לפני כחצי שנה הזמרת מירי מסיקה והשחקנית נועה קולר נפלו גם הן קורבן למעשה דומה, לאחר מכן היו אמנים ואנשי בידור נוספים שגם נפלו קורבן להונאה שמיצבה אותם כפרזנטורים לסמים, כמו גיא לרר, חיים אתגר ועוד.
מקסימיליאן בלומין חשפה בפייסבוק שלה שבמהלך הימים האחרונים זכתה לעשרות פניות מאנשים שראו את הפרסומות שבו היא לכאורה "מככבת", והבינו שמדובר בעוקץ וסיפרו לה על כך מיד.
תחת השם Healthy Store, מציעים ללקוחות: "מסטיק 1 ביום עם תוצאה של 100 אחוז" והן משתפות פוסט לכאורה מהפרופיל של הזמרת  ובו כתוב כי היא "הורידה בחשאי 30 קילוגרמים".
הזמרת גם סיפרה שפנתה למשטרת ישראל. "זה מוצר שלא שמעתי עליו בחיים, אז דבר ראשון לא להתקרב אליו לא לקנות אין לנו מושג מה יש שם. אנחנו נכנסים לעידן שבו הטכנולוגיה יכולה לבוא לרעתנו אז בואו נבדוק טוב טוב מה אנחנו קונים כי אפילו וידאו שנראה אמיתי לחלוטין נראה שקר", הוסיפה הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה