ויראלי

אייל גולן וגרושתו נחשפים: האם הקאמבק קרוב מתמיד?

בסביבתם של הזמר ודניאל גרינברג מבהירים כי זה "כבר מרגיש הרבה מעבר ל'רק חברים טובים שנפרדו בטוב למען הילדים'". השניים אף מתכוונים לטוס ביחד עם חברים בשבוע הקרוב ליוון לחופשה, שיבלו בה כמו פעם
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)

כבר לפני כמה חודשים, הבילוי הביתי של דניאל גרינברג והגרוש שלה, אייל גולן, יחד עם שני ילדיהם המשותפים, לא נראה היה מקרי ותמים כמו שאפשר לחשוב, כאשר גם לאחר מכן השניים חגגו ביחד, אבל הפעם בצורה שלא משאירה מקום לספק. אבל הסובבים שלהם כבר מתחילים להודות בעצמם. יש פה קאמבק שמתבשל.

על פי פרסום ראשון של יפעת הללי במאקו, עוד מבהירים בסביבתם כי זה "כבר מרגיש הרבה מעבר ל'רק חברים טובים שנפרדו בטוב למען הילדים'". השניים אף מתכוונים לטוס ביחד עם חברים בשבוע הקרוב ליוון לחופשה, שיבלו בה יחד. זה כבר לא יכול להיות מקרי.
גרינברג וגולן התארחו במסיבה של הדי ג'יי המפורסם עופר ניסים ורקדו מחובקים ברחבה, צמודים מתמיד ואפילו שוב נראים מאוהבים. השניים תועדו על ידי אחד האורחים ונראה שזה לא מנע מהם ליהנות מהרגע.
רק לפני 9 ימים, בחגיגות פורים בפוסט לאינסטגרם שלה, גרינברג העלתה תמונה של גולן ושלה מחובקים עם ילדיהם וכתבה: "גוזלים שלנו, שתהיו לנו בריאים ושמחים אבא ואמא כאן תמיד כדי לעטוף, לחבק ולצעוד איתכם את דרך החיים, חג שמח ומבדח ושתמיד נהיה בשמחות".

רק לפני כחודש הם נתפסו בבילוי זוגי, בלי הילדים המשותפים שיכולים להוות תירוץ לקרבה, כנראה שיהיה להם יותר קשה להסתיר. אמש (שלישי) אשתו של הכדורגלן ערן זהבי, שי זהבי, חגגה בערב יומולדת באחד הבארים בתל אביב והשניים הגיעו לשם ביחד.

יחד עם זאת, הם לא סיימו את הערב ביחד וכל אחד פנה לדרכו לאחר סיום האירוע. בעוד שאייל המשיך מיום ההולדת לביקור בסט צילומי הקליפ של בנו ליאם שנערכו בסמוך, דניאל נשארה במסיבה ולאחר מכן המשיכה לביתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה