ויראלי

מזעזע: משטרת שבדיה אישרה לשרוף ספר תנ"ך מול שגרירות ישראל

המשטרה בשבדיה אישרה שריפת ספר תנ"ך מול שגרירות ישראל בשטוקהולם, זאת במסגרת הפגנה מול השגרירות, במטרה לאתגר את מחויבותה של שבדיה לעקרון חופש הביטוי. המקרה מגיע אחרי שריפת קוראן מול מסגד בעיר
מערכת ice | 
קודקס ששון (צילום מוזיאון אנו)
מזעזע: המשטרה בשבדיה אישרה שריפת ספר תנ"ך מול שגרירות ישראל בשטוקהולם. שריפת הספר צפויה להיערך מחר (שבת) במסגרת הפגנה שמתוכננת מול שגרירות ישראל בעיר הבירה בשבדיה.
כזכור, רק לפני שבועיים, בהפגנה דומה, אישרה משטרת שבדיה לפעיל אחר להצית ספר קוראן מול מסגד מרכזי בעיר שטוקהולם, מה שעורר את זעמו של העולם המוסלמי בכלל כלפי המדינה, ושל המוסלמים בשבדיה בפרט.
בשעה זו, עדיין לא ברור מי אותו איש שהמשטרה אישרה לו את הבקשה. ככל הנראה, מדובר במעשה דומה לזה שהיה לפני כשבועיים, אז כאמור נשרף הקוראן מול מסגד בעיר, אז הוא טען כי הוא מאתגר את מחויבותה של שבדיה לעקרון חופש הביטוי. כעת, מופעל לחץ כבד על אותו אדם ועל הממשלה והמשטרה מצד מנהיגים מוסלמים ויהודים להימנע משריפת התנ"ך, כרגע ללא שום הצלחה ממשית.
אותו אדם ששרף את הקוראן לפני כשבועיים, טען כי לא מדובר בשום פנים ואופן כמשהו שמכוון נגד המוסלמים. גם כעת, עושה רשם שאותו אדם שמעוניין לשרוף את התנ"ך, עושה זאת במטרה לאתגר את מערכת המשפט המקומי, במטרה לברר האם בניגוד לשריפת הקוראן, לא תותר האפשרות הפעם לשריפת הקוראן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה