ויראלי

כוכבת הפורנו נגד צה"ל: "לא אכפת להם כמה ילדים הם רוצחים"

בשורה של סטוריז באינסטגרם, מיה קליפה טענה כי ארצות הברית ממנת את ישראל וכי הציונות היא אפרטהייד
מערכת ice |  2
מבצע צבאי בג'נין (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
עמדות אנטי-ישראליות הן לא דבר חדש שזה מגיע לכוכבת הפורנו לשעבר מיה קליפה, לכן זה לא היה כל כך מפתיע שמשפיענית הרשת העלתה שורה של סטוריז באינסטגרם בהם הציגה את דעותיה בנוגע למבצע "בית וגן" בג'נין למיליוני העוקבים שלה. 
"הם (ישראל) מפוצצים במחנה פליטים בג'נין, ש-42% ממנו הם מתחת לגיל 15. הם הרגו 5 בני נוער, הם יורים בעיתונאים. הם מבצעים פשעים נגד האנושות. מה אמריקה עושה? מממנת את צה"ל", אמרה קליפה, שנולדה בלבנון. 

היא שילבה קטע וידיאו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מדבר על המבצע וסרטוני הפצצות מאל ג'זירה. "אני לא מטומטמת, אולי יש טרוריסט אחד בבית אחד עם 15 ילדים. בתים שדורות שלמים גרים שם, כי אין להם איפה לגור", היא אמרה. "לא אכפת להם כמה ילדים ואזרחים הם רוצחים. ילד אחד פלסטיני זה פחות מבוגר שיילחם בישראל". בהמשך היא קובעת: "ציונות היא אפרטהייד. הם שם רק מ-1948. הפלסטינים הם אחד העמים הכי עתיקים שקיימים, כבר אלפי שנים".
 
צה"ל פתח במבצע "בית וגן" ביום שני, כאשר יחידות רבות פעלו בג'נין במשך כמעט 48 שעות במטרה להשמיד את תשתית הטרור בעיר הפלסטינית. 18 פלסטינים נהרגו במהלך המבצע. רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל, בן 23 מבית אל, נפצע במהלך הלחימה ונפטר בדרך לקבלת טיפול רפואי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכי לעזה. תוכלי לצלם שם אחלא סרט
    אחמדיה לילדים 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוטה
    סגור
  • 1.
    דוחה
    ישראלית. 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת פורנו .תתעסקי בענייני מיטה .אין לך זכות מוסרית להכפיש את חיילנו!!!!
    סגור