ויראלי

דנה אינטרנשיונל בהישג חסר תקדים: זה מה שתעשה לראשונה בהיסטוריה

דנה אינטרנשיונל בשיתוף פעולה הכי גדול שהיה לספוטיפיי עם אמן ישראלי ויוניברסל מיוזיק ישראל, כשעל הדרך היא מופיעה על הבמה הגדולה בעולם עם  שלטים בסאבווי ובטיימס סקוור בניו יורק. וגם: זה מה שתעשה לראשונה בהיסטוריה
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום רפי דלויה)
דנה אינטרנשיונל יוצרת תקדים בינלאומי לאמן ישראלי בספוטפיי עם הישג חסר תקדים וראשוני אי פעם לאמן ישראלי בזירה הבינלאומית. דנה אינטרנשיונל בשיתוף פעולה הכי גדול שהיה לספוטיפיי עם אמן ישראלי ויוניברסל מיוזיק ישראל - היום (שלישי) היא משתלטת על האינסטגרם הרשמי של ספוטיפיי (10 מיליון עוקבים), בו זמנית מופיעה דנה על שלטים בסאבווי ובטיימס סקוור בניו יורק, וזה עוד לא הכל.
לראשונה בהיסטוריה בשישי הקרוב זה קורה - אמן ישראלי (דנה אינטרנשיונל כמובן) יופיע לראשונה על עטיפה פלייליסט glow הבינלאומי (מהגדולים בעולם) עם למעלה ממיליון עוקבים.  אירוע חסר תקדים לאמן ישראלי וכאמור - ראשון מסוגו.

אינטרנשיונל כאמור היא האמן הישראלי הראשון שמככב בפלייליסט בינלאומי של ספוטיפיי, ולא סתם מככב – השיר הפותח והראשון בפלייליסט, ובתמונת הקאבר של דנה אינטרנשיונל כמובילת הפלייליסט המדובר. גם בשנה השלושים לקריירה שלה, אינטרנשיונל לא מפסיקה לחדש ולהפתיע. אחרי שני להיטי הענק בשנה האחרונה (אחלה גבר ולה קוקרצ'ה) הדיווה חוזרת לשורשים המוסיקליים שלה, למוסיקה המועדונים איתה פרצה בתחילת שנות התשעים.
דנה אינטרנשיונל בטיימס סקוואר (יוניברסל ישראל)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה