ויראלי

רוני דלומי בווידוי מפתיע על הבמה: זה מה שגילתה לקהל

בהופעה של דלומי במועדון הגריי ביהוד, היא התוודתה כי נמצאת בהיריון ראשון יחד עם בעלה ב-7 השנים האחרונות אלון ויסמן. הזמרת גם משחקת בימים אלו ממש בסדרה "שישה אפסים" ולבמה היא עלתה בשמלה כסופה ואמרה לנוכחים: "זה כבר ממש קשה להסתיר"
מערכת ice | 
רוני דלומי (צילום אינסטגרם)
רוני דלומי, שמשחקת בהצגה "בוסתן ספרדי", עדיין ממשיכה לחרוך את הבמות בישראל גם במסגרת הקריירה המוזיקלית העשירה שלה. אמש (שישי) חיכתה הפתעה ענקית למעריצים שלה כאשר הייתה לה הודעה מיוחדת למסור אחרי ששמרה אותה בבטן בתקופה האחרונה, תרתי משמע.
בהופעה של דלומי במועדון הגריי ביהוד, היא התוודתה כי נמצאת בהיריון ראשון יחד עם בעלה ב-7 השנים האחרונות אלון ויסמן. הזמרת גם משחקת בימים אלו ממש בסדרה "שישה אפסים" ולבמה היא עלתה בשמלה כסופה ואמרה לנוכחים: "זה כבר ממש קשה להסתיר".

היא אמרה לקהל: "נמצאת איתנו כאן היום אורחת שהרבה מאוד זמן רציתי להופיע איתה, זה לא היה קל, אבל היא כאן איתנו היום", ואז היא החלה להוריד את הז'קט שלה וחשפה בטן היריון קטנה אותה היא ליטפה לקול מחיאות הכפיים של הקהל הנלהב.
דלומי לא התביישה לספר לקהל על החששות שיש לה לגבי ההיריון הראשון: "העניין הוא שאם שבועיים עוברים ואני לא שומעת דופק אני בלחץ. אני מנסה להיות קולית אבל אני כל הזמן בלחץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה