ויראלי

מי מנהל את קבוצת הפייסבוק שצוחקת על חיילי צה"ל שנרצחו?

הסטנדאפיסט ארז בירנבוים, שידוע כאחד שמעלה תכנים בוטים במיוחד לחשבון הפייסבוק שלו, מנהל בנוסף לדף הפרטי שלו גם קבוצת פייסבוק ותיקה בשם "לא רואים בעיניים", אותה סגר לאחרונה אחרי תלונות רבות שקיבל, העקבות העובדה שבקבוצה צוחקים על חיילי צה"ל שנרצחו, אונס נשים ותינוקות וכדומה
מערכת ice |  3
קבוצת פייסבוק-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
הסטנדאפיסט ארז בירנבוים, שידוע כאחד שמעלה תכנים בוטים במיוחד לחשבון הפייסבוק שלו, מנהל בנוסף לדף הפרטי שלו גם קבוצת פייסבוק ותיקה בשם "לא רואים בעיניים". אותה קבוצה עוררה זעם אדיר אחרי שפורסם בה תוכן בוטה במיוחד, ובירנבוים החליט לחסום אותה בשלב זה.
בשנים האחרונות, עלו בקבוצה תכנים מחרידים שצוחקים על חיילי צה"ל שנרצחו ואזרחים שנרצחו בפיגועים, אונס נשים ותינוקות וכדומה. חוקי הקבוצה המקוריים נכתב בעבר כי "אין נושא שהוא מחוץ לתחום כל עוד הבדיחה מצחיקה" והיא נפתחה עבור "אנשים שהם לא פתיתי שלג מיוחדים ויחידים שנעלבים ונפגעים כל שעה עגולה". 
הקש ששבר את גב הגמל היה ממש לאחרונה, אחרי שבפוסט שעלה על ידי משתמשת אנונימית בעקבות הרצח של חיילת צה"ל בפיגוע בגבול מצרים, סמ"ל ליה בן נון מראשון לציון, בו כתבה: "רק אני שמחה שהתחילו להרוג את כל השוות?".
בקבוצה העלו פוסטים שצוחקים על אמיר חורי, השוטר שנרצח בבני ברק ("איך לחבק גופה"), על ראל שמואלי ז"ל, ועוד חיילי צה"ל שנרצחו לאחרונה, מה שהגיע עד למשפחותיהם שזעמו ואף הגיבו על כך בפוסטים המקוריים. בסופו של דבר, בירנבוים כאמור סגר את הקבוצה, לפחות עד להודעה חדשה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אזוב לא ארז
    יהודית 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שהולך להופעות של הסטנדאםיסט הדוחה והפסיכופט הזה משתף בעצם פעולה
    סגור
  • 2.
    טינופת
    מוטי 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארז בירנבוים, הוא חלאת אדם מטונף. אחד שלא מגיע לו לחיות בינינו. מציע לגרש אותו לעזה. שם הוא ירגיש בבית יחד עם כל הטינופות.
    סגור
  • 1.
    סוטה מין
    איתמרי 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא סטנדאפיסט זה חולה סוטה מין
    סגור