ויראלי

קיילי ג'נר קנתה לבתה בת ה-5 שעון רולקס ב-40 אלף דולר

קיילי ג'נר ממשיכה לפנק את בתה בת ה-5 סטורמי, ואחרי שחשפה את ארון הבגדים של בתה, שם נמצאו פריטים בעלות של כוללת של מאות אלפי דולרים, היא חשפה כי רכשה לה שעון רולקס ב-40 אלף דולר, אותו הילדה כלל לא עונדת
מערכת ice | 
קיילי גנר ובתה (צילום האינסטגרם של קיילי גנר)
קיילי ג'נר, כוכבת "הקרדשיאנס", ידועה כאחת שנדיבה מאוד עבור הילדה שלה, וזה בלשון המעטה. אחרי שלאחרונה חשפה הכוכבת את ארון הבגדים של בתה בת ה-5 סטורמי, בו היו מותגים מטורפים ובגדים יוקרתיים במיוחד, מה שהביא לביקורות רבות כלפיה, ג'נר לא עוצרת.
בסרטון שהעלתה ג'נר לחשבון הטיקטוק שלה היא חשפה שהיא קנתה לבתה בת ה-5 שעון רולקס קטן ומוזהב בשווי של לא פחות מ-40 אלף דולר. "סטורמי ענדה את השעון הזה למסיבת יום ההולדת שלה, אבל מאז היא מסרבת לענוד אותו שוב", סיפרה ג'נר בסרטון שהעלתה.
כזכור, ג'נר נתנה כאמור לאחרונה לעוקבים שלה באינסטגרם הצצה אל תוך ארון הבגדים של בתה הקטנה, סטורמי וובסטר, והפתיעה כשהראתה שם בגדים בשווי של מאות אלפי דולרים. בין הנעליים הרבות של בתה ניתן למצוא מספר סגנונות מבית גוצ'י, כולל סנדלים בשווי של 590 דולר וסנדלים משובצות בשווי של 500 דולר. בנוסף, יש לילדה זוג מגבי בוקרים של המותג היוקרתי.
וזה ממש לא נגמר כאן. במדף העליון של ארון החלומות של וובסטר, תמצאו כמה אפשרויות לכיסויים לראש - כולל כובע ורוד של פראדה ב-675 דולר ומגן פרוותי של פנדה בשווי של 393 דולר - כמו גם כדורעף של לואי ויטון בשווי 2,650 דולר. ג'נר אפילו קנתה ליפסטיק לילדה בשווי 14 דולר, אליהם מצטרף כעת שעון הרולקס ב-40 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה