ויראלי

אחרי הכרזת החידוש: דון לני גבאי נגד יוצר השמינייה?

השחקנית דון לני-גבאי, כוכבת הגרסה המקורית של הסדרה, העלתה היום (ראשון) סרטון לרשתות החברתיות ובו התבטאויות שלה נגד יוצר הסדרה גיורא חמיצר
מערכת ice | 
השמינייה (צילום ערוץ הילדים)
התוכנית האהובה חוזרת לחיים בטיקטוק, בפורמט מקורי ופורץ דרך בעולם: "דרמת פור-יו" השמינייה מודל 2023 תכלול את שחר טבוך (ניני), מיה דגן (מיקה), עמית מזרחי (רוני), עידן שלווה (אבי), אסתר אווקה (איה), עומרי קולי (דורי), עילי צ'פמן (אדם) ומאיה קיי (נטשה) הסדרה, בשיתוף טיקטוק ישראל, נוצרה על ידי חברת התוכן TBC ומופקת בשיתוף חברת ״ליברל תקשורת״.
למרות ההתרגשות מחידוש הסדרה האהובה, נדמה כי לא כולם זורמים עם הרעיון. השחקנית דון לני גבאי, כוכבת הגרסה המקורית של הסדרה, העלתה היום (ראשון) סרטון לרשתות החברתיות ובו התבטאויות שלה נגד יוצר הסדרה גיורא חמיצר.

"אני ממש מקווה שאני לא אתחרט על זה. אני ניסיתי לסתום, לא להגיד שום דבר, לא לעשות שום דבר - מתוך כבוד שיש לי לגיורא", אמרה לני-גבאי בסרטון שנמחק, "אבל אני פשוט לא יכולה לעמוד מהצד ולראות את הדברים שאני רואה. אני לא יכולה יותר. כשאומרים לאנשים 'השמיניה' אז מדמיינים אותנו, הם לא מדמיינים שמונה אנשים חדשים ומה הקשר שלהם בכלל, ושזה לא ייצא נגדם כי הם נראים לי אנשים מקסימים ממש, אבל מה הקשר. אני לא מבינה גיורא, מה עובר עליך? אתה באיזה משבר גיל 50? אני לא יודעת, אבל אל תגרור אותנו לתוך הדבר הזה". 
אך מהר מאוד נודע כי הסרטון היה מבויים ומתואם עם חמיצר וכי כוכבים אחרים של הסדרה הולכים להעלות בקרוב סרטונים ופוסטים דומים. ישנם גם דיווחים כי כוכבי העבר אפילו ישתתפו בגרסה החדשה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה