ויראלי

שימי תבורי מזהיר: "יהודית סובלת מלחצים בלב, לא מתאוששת"

לאחר מותה של קארין באומן, שסבלה מאנורקסיה זמן רב והלכה לעולמה בגיל 37 בלבד, הזמר מבקש: "אני מבין שהמדינה רועשת למוות שלה אבל תניחו ליהודית להתאבל בשקט״
מערכת ice |  7
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אבל גדול נפל אמש על מקורביה של קארין באומן, בתה של יהודית באומן, שאושפזה בבית החולים בלילה שבין ראשון לשני, במחלקת טיפול נמרץ ואמש (שני) הלכה לעולמה לאחר הדרדרות במצבה כשסבלה מקשיי נשימה ודלקת ריאות חריפה שפגעה במערכת החיסונית החלשה שלה. הייתה בת 37 בלבד במותה.
כעת, דרך TMI ביקש הזמר הוותיק שימי תבורי, בעלה של באומן להניח למשפחה בתקופה הקשה: ״אני מבקש לא לדבר עם יהודית חוץ מלנחם אותה ברוגע, היא סובלת כרגע מלחצים בלב והיא במצב קשה וכל העולם עליה".
 
עוד הוא סיפר: "אלפי הודעות כל רגע מכל מקום ברחבי הארץ, טלפונים ללא הפסקה, היא לא מתאוששת. אני מבין שהמדינה רועשת למוות שלה אבל תניחו ליהודית להתאבל בשקט״.
כזכור, כבר ביום שני הוחלט להרדים ולהנשים אותה בטיפול נמרץ. היום, הבוקר כאמור, בשעה תשע, היא נפטרה בחדרה בבית החולים, אחרי שאביה החורג שימי תבורי ואמה יהודית ליוו אותה ברגעים האחרונים שלה.
 
המצב הבריאותי של באומן הידרדר משמעותית בתקופה האחרונה בשל מחלת האנורקסיה ממנה סבלה במשך שנים והביאו אותה לתת משקל קיצוני ומערכת חיסונית חלשה מאוד. יהודית שיתפה פוסט מרגש של בחשבון האינסטגרם שלה המתייחס למצב המורכב: "חוזר על עצמו מחלה ארורה תזהרו הורים שימו לב לפעמים הכל מטעה ואנו לא רואים מה שצריך לראות כי הן מתחזות ומנסות להסתיר את האמת הקשה".
  

כזכור, יהודית קיבלה מכתב מבתה לאחרונה בו היא כותבת על הקשיים שמלווים אותה בחיים: "אני פרפר בודד שחייה ונושמת, אך בתוכי העצב מתקתק, כי זוהי מחלה ללא שליטה. אוי אמא מסכנה מה עשיתי לך. את כלואה בתוך כלוב עם גוזלך ואת לא נושמת בכדי לאפשר לי לנשום. מאכילה אותי, רוחצת ומחזיקה אותי פרפר שבור ואת עושה הכל בכדי שאשרוד עוד ועוד. זה כואב כל כך מה שאת עוברת ואני אוהבת אותך כל כך ורוצה לשחרר אותך מהכלוב".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אבל
    אני 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימי עוד לא עברתם את השבעה למותה של קארין ואתה כבר מצפה שהיא תתאושש? אבל זה תהליך קשה ולכל אדם יש את הזמן שלו להתאושש מי יותר ומי פחות.סבלנות !!! תתנתקו מהסביבה תשארו רק בחברת הילדים.הזמן יעשה את שלו.שלא תדעו עוד צער.
    סגור
  • 4.
    יהודית
    אהרון 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בידי שמים,
    סגור
  • 3.
    שימי תבורי,אתה פניתם לציבור,בבקשה לעזרה.
    טל 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה ציפתה,שלא יתעניינו?????
    סגור
  • לא בא בטענות. רק מבקש לתת לה להתאבל למרות רצונם הטוב של
    קוראת 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאבה גדול היא מרגישה רע הוא בוודאי מעריך את התמיכה שקיבלו, רק רואה עד כמה קשה לה אפילו לנשום ובוודאי שלדבר ומבקש שקצת יתנו לה להיות עם עצמה ומשפחתה. זה עדיין חלק מתמיכה , לדעת מתי כדאי להניח קצת ולחכות
    סגור
  • תמיכה
    אין שם 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שיהודית ושימי לא מפסיקים לפנות לתקשורת.נתקו את הטלפונים ואת הפעמון בכניסה לבית תלו על הדלת פתק נר להימנע מביקורים ! ואולי ככה יהיה לכם קצת שקט.
    סגור
  • 2.
    מסכנה, סבלה כל כך מרבית חייה . נוחי על משכבך בשלום (ל"ת)
    אני 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עצוב מאוד, שתנוח על משכבה בשלום והרבה כוחות לאימא
    הרבה תנחומים 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מצד אחד זה עצוב מאוד, על הפוטנציאל שלא צמח. מצד שני, אלו לא חיים כלל וכלל. היא משוחררת עכשיו ושיחררה גם אימא שלה.
    סגור