ויראלי

מעורר סערה: בכמה נמכרים פריטי הנאצים במכירה הפומבית?

במסגרת מכירה פומבית שתתבצע על ידי בית המכירות, "אנטיק ארנה", יימכרו חפצים שהיו שייכים חיילים וקצינים נאציים במלחמת העולם השנייה, בנוסף, ימכרו גם פריטים של יהודים רבים
מערכת ice | 
יום השואה (צילום shutterstock)
בית המכירות הפומביות "אנטיק ארנה", הודיע כי הוא צפוי לפתוח מכירה פומבית של חפצים ממלחמת העולם ומהשואה. כך לדוגמה ימכרו: טלאי צהוב שהיה שייך ליהודי, סרט זרוע צהוב עם הכיתוב "יהודי" ואפילו פחית של הגז שאיתו רצחו את היהודים, ציקלון B.
בית המכירות פרסם כי הפריטים שיוצעו במכירה יוצעו במחיר התחלתי של עשר דולר. הערכות בבית המכירות מעריכות כי בסופו של דבר כל פריט יימכר במחיר גבוה הרבה יותר, בין 100 דולר ל-150 דולר.
בנוסף לפריטים הללו ימכרו פריטים סובייטים כמו כרזות תעמולה סובייטות, שעוני יד של חיילים רוסים וגם מדליות של חיילים יהודים רוסים. בעבר, נמכר באתר כובע שהיה שייך לקצין SS תמורת אלפי דולרים ושלט רחוב שכולל בתוכו צלב קרס.
בנוסף ימכרו גם מכתבים של אסירי מלחמה ושל אסירים פוליטיים ששהו במחנה ההשמדה דכאו וממחנה ההשמדה אוושוויץ, מדי צבא משומשים של חיילים נאציים, פסל שמדמה את ראשו של היטלר וגם כרזות תעמולה שונות שהצבא הנאצי חילק ברחובות גרמניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה