ויראלי

טירוף הרולאפס מעצבן את כתב חדשות 12: "תקוע לי בשיניים"

בעוד טירוף הרולאפס כבש מזמן את ישראל, נראה שיש מי שפחות מתלהב מהטרנד הלוהט, כאשר שליח חדשות 12 ללונדון, אלעד שמחיוף, כתב על כך בטוויטר: "ה״רולאפס״ הזה שכולכם בטרפת ממנו זה לא מה שקראנו לו fruit roll ups כשהיינו ילדים? מה כולם גילו פה את אמריקה 30 שנה אחרי?"
מערכת ice | 
רולאפס (צילום shutterstock)
באופן שלא הרבה מבינים, הרולאפס הפך לטרנד הכי לוהט בקרב הילדים בעולם ואפילו בישראל עד כדי כך שכמעט ואי אפשר למצוא אותו על המדפים. מדובר בסך הכל בממתק מגולגל דביק שיש בו לא מעט חומרים לא טבעיים של טעם וצבע וממלאים בו גלידה, אבל הילדים שהטיקטוק הפך לשגרתם הפכו אותו לממתק הכי לוהט של הרגע. 
גם בישראל החטיף החדש משתלט על הסרטונים ובדומה לשגעון הפיסטוק קראנץ', הוא נעלם די במהרה מהמדפים. המחיר. בגלל הביקוש הגדול, הייבואנים חוגגים כאשר המוצר במשקל 141 גרם ובו עשרה רולאפים עולה לא פחות מ-35 שקלים. 

הבלאגן שנוצר ברשת לאור הטרנד גורם להורים רבים להכנס ללחץ מצד ילדיהם להשיג את המוצר, לאור המחסור ההורים הללו נאלצים אפילו לנדוד מעירם כדי להשיג חבילה כזו, לא זולה כלל, כדי להביאו הביתה.
ל-MYNET נתניה סיפר בעל קיוסק מקומי: "אני מכיר את המוצר בעיקר בגלל הטיקטוק ובגלל הילדים שלי, אני יכול להשיג רולאפס, אבל המחיר לא זול כרגע. יחידה יכולה לעלות 15 ואפילו 40 שקל. אנשים ממש מחפשים את זה בכל מקום. יש בטיקטוק המון סרטונים שאנשים מעלים שקשורים לזה, כולל מתכונים להכנה עם הגלידה וגם אימהות שהעלו סרטון שבו הן מבקשות שאנשים לא יקנו, כי זה מעלה את המחיר".
מי שפחות התלהב משיגעון הרולאפס הוא שליח חדשות 12 ללונדון, אלעד שמחיוף, שכתב בטוויטר: "חייב להבין משהו. ה״רולאפס״ הזה שכולכם בטרפת ממנו זה לא מה שקראנו לו fruit roll ups כשהיינו ילדים? המשטח המגולגל האדום הזה שאפשר היה לחתוך ממנו בצורות של שטרות, מטבעות וכל מיני כאלה? זה שמהאייטיז עוד תקוע לי בשיניים? אז מה כולם גילו פה את אמריקה 30 שנה אחרי?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה