ויראלי

דרמה באילת: אחת המסעדות האהובות והוותיקות בעיר נשרפה

דרמה גדולה מתרחשת בשעה זו באילת, זאת לאחר שבאחת המסעדות הוותיקות והאהובות ביותר בעיר, "הלב הרחב", פרצה שריפה שמקורה במנדף המסעדה ועשן רב הצטבר בחלל המסעדה ובעסקים סמוכים. בשלב זה עדיין לא ידוע על נפגעים
מערכת ice | 
שריפה במסעדת הלב הרחב (צילום דוברות כבאות והצלה)
דרמה גדולה מתרחשת הערב (שבת) בעיר אילת, זאת לאחר שבאחת המסעדות הוותיקות והאהובות ביותר בעיר, שהפכה כבר מזמן למוסד, מסעדת "הלב הרחב", פרצה שריפה שמקורה במנדף המסעדה ועשן רב הצטבר בחלל המסעדה ובעסקים סמוכים. בשלב זה עדיין לא ידוע על נפגעים.
צוותי כיבוי והצלה הגיעו למקום והחלו לנסות ולהשתלט על השריפה דרך מקור השריפה, אחרי שעלו על הגג של המסעדה בניסיון לפתוח את המקום המוביל למנדף ולכבות את האש שהחלה להתלקח. אגב, כוחות הכיבוי שהגיעו למקום פינו את האנשים מהמסעדה, שהעשן הסמיך והכבד הגיע גם למסעדות הסמוכות.
בהודעה שיצאה מטעם דוברות כבאות והצלה - מחוז דרום, נמסר בנוגע לאירוע הדרמטי במסעדת "הלב הרחב" באילת: "בשעה זו פועלים צוותי כיבוי וחילוץ בשריפה שפרצה במסעדת ״הלב הרחב״ באילת. מוקד השריפה במנדף המסעדה ועשן רב הצטבר בחלל המסעדה ובעסקים סמוכים. הצוותים מבצעים פעולות לכיבוי המוקד תוך אוורור המסעדה ועסקים סמוכים, כמו כן המתחם פונה מאנשים". עוד נמסר כי "בשלב זה לא ידוע על נפגעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה