ויראלי

אייל גולן התרגש ממה שעשו ילדיו: "אין מילים שיצליחו לתאר"

לאחר שליאם גולן, בנו של אייל גולן, שחרר לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ביצוע מרגש לשיר של עידן עמדי "כאב של לוחמים", אביו הגיב: "גאה בך מלך של אבא”. גם אלין קיבלה מחמאות גדולות מאביה על הקאבר שלה
מערכת ice |  2
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
לאחר שליאם גולן, בנו של אייל גולן, שהחליט ללכת בדרכו של אביו הזמר וכבר הוציא מספר סינגלים בדיוק כפי אחותו, אלין גולן, הוציא ביצוע מיוחד לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ומבצע את השיר המרגש של עידן עמדי ״כאב של לוחמים״ בעיבוד והפקה מוזיקלית חדשה של עומרי אגמון, גולן האב מאוד התרגש.
לאחר שהקאבר של גולן הבן שמשרת כיום בצה”ל ראה אור לראשונה, הוא כתב לעוקביו: “יום הזכרון מקבל משמעות אחרת בשבילי השנה, אז רגע לפני היום החשוב הזה. התרגשתי לבצע את אחד מהשירים שהכי נוגעים בי ‘כאב של לוחמים'”. אביו אייל כתב: “אין מילים שיצליחו לתאר כמה התרגשתי בפעם הראשונה ששמעתי את הביצוע הזה, גאה בך מלך של אבא”.

אחרי ליאם, גם אלין העלתה את הקאבר המרגש שלה וכתבה:“‘הנסיך הקטן'” תמיד היה שיר שמרגש אותי מאוד, עם הטקסט החד פעמי של יהונתן גפן ז’ל, שכל מילה בו חודרת לתוך הלב. והשנה יש לי את הזכות לבצע אותו לכבוד יום הזכרון".
גם הפעם אייל גולן בחר לפרגן בגדול וכתב לבתו שגם היא עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה:“כמה מרגשת, כמה אינטליגנציה ובגרות בביצוע אחד שפשוט מהפנט. הכי גאה בך שבעולם מלכה שלי.”
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריק ריק וריק
    מיכאל 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מה כל הרעש כל המצעד הזה בסופו של דבר מתבסס על טעם אישי של העורך ! תפסיקו לרדוף אחרי הכבוד בעולם הזמני הזה ! "הקנאה התאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם" !
    סגור
  • 1.
    לאייל מנחג'נה
    אצי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אינך זקוק לאף אחד תודה לאל .השם שלך הולך.לפניך עם כבוד עלה והצלחה
    סגור