ויראלי

טיטי איינאו הואשמה בגרימת נזק לתינוק שלה: "כואב עלייך ועליו"

לאחר שאיינאו שיתפה כי ישנה עד היום עם בנה בן החצי שנה במיטתה, היא הראתה כי ישנה לצידו על רצפת החדר ושהתעוררה אם הוא בכה. כעת העוקבות שלה הביעו דאגה מהשיטה שהציגה וטענו כי הדבר דווקא גורם נזק לבנה: "אל תעשי לו את זה"
מערכת ice |  1
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו נהנית מאוד מההורות שלה בפעם הראשונה והיא אוהבת לשתף את חוויית האימהות שלה ברשתות החברתיות. גם אמש (רביעי) היא שיתפה את עוקביה בסיוע שקיבלה מיועצת שינה כדי לסייע לבנה להירדם לבדו.
לאחר שאיינאו שיתפה כי ישנה עד היום עם בנה בן החצי שנה במיטתה, היא הראתה כי ישנה לצידו על רצפת החדר ושהתעוררה אם הוא בכה. כעת העוקבות שלה הביעו דאגה מהשיטה שהציגה וטענו כי הדבר דווקא גורם נזק לבנה.

בין היתר כתבה לה אחת העוקבות: ״בבקשה אל תעשי לו את זה, אל תעשי את הנזק הזה לילד ולהנקה שלך, זאת טראומה שאי אפשר לתקן לעולם, אז למה לרוץ מחדר לחדר, למה את מקשה על עצמך ועליו, מי מרוויח מזה? האינסטינקטים שלך זועקים, בבקשה תעצרי את זה, כואב לי עלייך ועל הילד״.
איינאו עלתה לסרטון לייב חדש בו היא אמרה לעוקבותיה בתודה: ״זה הילד הראשון שלי, אין לי ניסיון כמו להרבה פה ואולי כדאי באמת לשמוע את כל הדעות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת
    מינאו 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניינת את הסוליה
    סגור