ויראלי

אביבית בר זוהר נשברת: "פני הרוע, השטן בהתגלמותו"

כוכבת הרשת במסר מאחד לקראת היום הקשה: "הם רצחו אותנו בדם קר, קטנים וגדולים, נשים וגברים הם סימנו אותנו בטלאי צהוב כאילו היינו נגועים או שונים, אך ורק מהיותנו יהודים. אני יהודיה גאה!! תהיו גאים"
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
יום השואה 2023 מצוין ברחבי המדינה ואין ספק שלא מדובר הפעם ביום שהתרגלנו אליו במהלך 75 שנות הקיום של מדינת ישראל. המדינה שסועה, הקרע גדול מתמיד, פוליטיקאים מסולקים מטקסים בהם הם אמורים לנאום והשנאה גוברת מרגע לרגע בין איש לרעהו.
ברוח הזאת, אביבית בר זוהר כתבה בסטורי שהעלתה: "הם רצחו אותנו בדם קר, קטנים וגדולים, נשים וגברים הם סימנו אותנו בטלאי צהוב כאילו היינו נגועים או שונים, אך ורק מהיותנו יהודים. אני יהודיה גאה!! נזכור ולא נשכח את העוולות, את פני הרוע, את השטן בהתגלמותו אשר הכחיד עם שלם בהינף יד וכל העולם שתק!!".

עוד היא הוסיפה בסטורי אחר שהעלתה על רקע נר הזיכרון המזוהה כל כך עם יום השואה: "תזכרו מי אנחנו, מי אתם, אנחנו העם היהודי. עם שמנסים להשמיד אותו כבר דורי דורות... ותזכרו תמיד שלהיות יהודי זו זכות!!!".
לסיום כתבה: "תהיו גאים, תהיו מאוחדים, אל תלחמו באחיכם היושב בתוככם... אנחנו חייבים להיות מאוחדים כי רק ביחד ננצח את כל העומים שרוצים להשמיד אותנו!! ותזכרו בלבכם שאתם יהודים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאס (ל"ת)
    חמי 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אביבית הר זוהר
    שיפרה 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק עם הכתבות והשטויות שלך .תמצאי תעסוקה עם עצמך במקום לבלבל את המח
    סגור