ויראלי

חרם על מירי מסיקה? תגובות זועמות בעקבות הסרטון שפרסמה

מירי מסיקה מתייחסת לראשונה לתגובות הסוערות שקיבלה על הסרטון שהעלתה בתגובה לנאום רה"מ נתניהו ואומרת: "מעולם לא היתה לי בעיה עם האנשים עצמם, אנשי ימין, אפילו ביביסטים מושבעים". שלל תגובות הגיעו למסיקה עקב הסרטון שמאיימים עליה בחרם: "להופעות שלך לא באים יותר, סיימנו איתך, חרם".
מערכת ice |  14
מירי מסיקה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מירי מסיקה החליטה להתייחס לסערה שעוררה ברשתות החברתיות לאחר צילום הסרטון נגד הנאום של ראש הממשלה נתניהו. כזכור, מסיקה ספגה לא מעט תגובות לאחר פרסום הסרטון אך כנראה, הסיבה להתייחס לסרטון הגיע לאחר שלל תגובות זועמות המחרימות את ההופעות שלה: "להופעות שלך לא באים יותר. סיימנו איתך. חרם".
מסיקה התחילה להתייחס וכתבה: מעולם לא היתה לי בעיה עם האנשים עצמם, אנשי ימין, אפילו ביביסטים מושבעים. לצורך העניין, חצי ממשפחת מסיקה הצביעה לבנימין נתניהו", היא הוסיפה ושאלה: "האם זה אומר שאני אוהבת אותם פחות? התשובה היא חד משמעית לא! הבעיה שלי היא רק עם ההנהגה המפלגת, המסיתה, המשתמשת בכאב אמיתי של אנשים כדי לצבור עוד כוח, והכי חשוב, הנהגה שלא עשתה דבר כדי לקדם או לעזור לאזרחי מדינת ישראל. בטח לא לשכבות החלשות".
מסיקה התייחסה לתגובות הזועמות וכתבה: "גם אם זה לא משרת את האינטרסים האישיים שלי. לכל הטוקבקיסטים הזועמים, לא אחזור על דברם שאיחלתם לי, רק אומר שאני לא כועסת בכלל. מקווה שעיניכם תפקחנה ואם לא העיניים, אז הלב. שתדעו לאהוב ולקבל גם את מי שלא מסכים איתכם, כמו במשפחה שלי. האמינו לי, זה עובד. אסיים בבקשה אישית לראש הממשלה. אם אפשר, בנאום הבא, זרוק איזו עצם, שבריר תקווה. תכלול גם אותנו. אם לא יבוא לך טבעי, לא נורא, תשקר".
 
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    תגובה
    הדמוקרט 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידע כל אנרכיסט שלא נהסס להביא אותו לפת לחם במידה שילך נגד החלטת הרוב . כל המצב הזה יחזור לשונאי ישראל האלה כמו בומרנג . אני והחברים שלי כבר לא נשב בחיבוק ידיים ואם השמאל יעיז לעשות איזה פעולה שמאלנית של החזרת שטחים , נצא כולנו ונראה להם מה זאת מחאה אמיתית . המחנה הזה שכרגע גורם להרס במדינה ישלם בהמשך מחיר כבד . חבורה של משמידי ישראל . גועל נפש .
    סגור
  • 12.
    ביביסטים חמומי מוח
    רונה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מירי מסיקה היקרה, זמרת נפלאה ומצליחנית גדולה בארץ ובחו"ל, אל תפול רוחך ישנם רבים וטובים שיאזינו באהבה רבה למוסיקה שלך ולדולך הנפלא. קבוצת ביביסטים שמחרימה כל מי שמעז למתוח בקורת כלפי קודש הקודשים שלהם, לא מייצג אדראב, יראו בנמ משפחתך שמצביעים לליכטד, איך מתנהגים במפלגה האיומה הזו ואיך מנבים למעוך ילרסק כל מי שאינו ביביסט וכמאה כולם להתנתק מהליכטד שמזמן איבד מהערכים והנכסים האנודיים שלו. דולטת שן חבורת מתלהמים, נחותים עם רגשי נחיתות שהנחילו להם בליכו. ככה אוהבים אותם צייתנים חד וחלק. חזקי ואמי את וכל מי שמרשה לעצמו להביע דיעה במדינה הדמוקרטית (עדיין) שלנו.
    סגור
  • 11.
    אל תסיקו מזה שהערים ביביסטיות (ל"ת)
    מנסים להוריד עלויות 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    פוקס= מסיקה=חרם
    לקקנית יש...ן 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האליטה בפניקה הכסף בורח מהמדינה הדירות ירדו עסקים יסגרו הבורסה תיפול
    סגור
  • 9.
    טיפשות
    טלי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אף פעם לא ממש ההתחברת יולא קניתי כרטיס להופעה שלך. עשית מעשה טיפשי כשבחרת צד. אני מקווה שתראי זאת במכירת הכרטיסים.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ממש גועל זורקת סיסמאות נבובות
    צוף 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לדעתי הכי חשוב בעולם להראות כמה יאיר לפיד גרם נזק למדינת ישראל בזמן הקצר שהיה ראש ממשלה נתן לחיזבלה שדה גז בחינם ועכשיו הם תוקפים אותנו
    סגור
  • מי שגורם נזק זה ביבי
    יפה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא היה ראש ממשלה שהביא את העם והצדינה לפילוג ושסע כזה .
    סגור
  • 7.
    פפפ
    פפפפ 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק מירי מסיקה גם קרן פלס אביב גפן לא מגיעים להופעות שלהם
    סגור
  • 6.
    אישה מגעילה מלקקת לאליטה (ל"ת)
    אמיר 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    גברת מירי
    האחד 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חייב לומר שאני לא מתכוון להשתתף בפרנסת מירי מסיקה. הייתי משקיע ממיטב הכסף שלי כדי ללכת להופעות שלה....זהו סיימתי לשמוע טותה
    סגור
  • 4.
    פעם אהבתי
    דקלה 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מירי, אכזבת מאוד. במקום לקחת צד ולדבר בצורה כל כך נמוכה ..היית שרה שירים ולא מדברת שטויות. אני לא אגיע יותר להופעות שלך. גועל נפש
    סגור
  • 3.
    תגובה
    דניאל 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מירי אני הייתי כמעט בכל ההופעות שלך. "ההתנצלות" שלך לא שווה כלום כי לא באמת התנצלת. אני יותר לא אגיע להופעות שלך בחיים...גמרנו. אין לך מושג על מה את מדברת בכלל. אני חושב שהגזמת והרבה. לכי תחפשי מי יבוא לשמוע אותך.
    סגור
  • 2.
    מירי, די!
    נעמה 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מירי, די!
    סגור
  • 1.
    תכלול גם אותנו ? את מי ? את אלו שמסיתים , ממרידים ? מי (ל"ת)
    דן 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור