ויראלי

שדה התעופה הפך לאגם בעקבות הגשמים: צפו בתיעוד המטורף

בעקבות הגשמים הרבים בפלורידה, שדה התעופה המקומי הוצף לחלוטין והפך לסוג של אגם קטן, כאשר מטוס שנתקע במים חולץ. צפו בתיעוד המטורף
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
המערכת החורפית הסוערת שהגיע לישראל ממש לא נמצאת רק כאן, כאשר גם בפלורידה שבארצות הברית ישנה מערכת גשומה וקשה מאוד, שגורמת לשיטפונות רבים ולנזקים לא קטנים. בעיר פורט לודרדייל שבמדינת פלורידה, תועד אתמול (רביעי) שדה התעופה המקומי כשהוא מתמלא לחלוטין במים והופך לסוג של אגם קטן.
הגשמים העזים שלא פסקו, הציפו את השטח האוויר ואת מסלולי ההמראה בשדה התעופה הבינלאומי הוליווד (Hollywood International Airport). בתיעוד שעלה לחשבון הטוויטר של "רודפי השיטפונות בזמן אמת" בארצות הברית, הגשם נערם לגובה של כמעט 30 ס"מ ברחבת השטח האוויר בשדה התעופה.
בסרטון שפורסם ניתן לראות מטוס של חברת פרונטייר האמריקנית כשהוא נוסע בתוך האגם הקטן שנוצר במסלול ההמראות של שדה התעופה, כאשר המים הרבים ממש הציפו את גלגלי המטוס. גורר מטוס נשלח לחלץ את המטוס שהתקשה מאוד לעשות את דרכו, אך חולץ בסופו של דבר. בהמשך, נמסר מדוברות שדה התעופה כי הוא נסגר  להמראות ונחיתות עקב השhטפונות הרבים ומזג האוויר הסוער שפקדו אותו, אולם נפתח שוב לפנות בוקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה