ויראלי

תקרית הזויה בטיסה: נוסע מבוגר הורד בכוח כשהוא פורץ בבכי

תקרית הזויה במיוחד התרחשה לאחרונה בטיסה שיצאה מארצות הברית, כאשר אדם מבוגר, בגיל העמידה, מורד בכוח על ידי שלושה שוטרים ומרר בבכי, לאחר שלא קיבל את המשקה האלכוהולי אותו ביקש
מערכת ice | 
הנוסע מורד מהמטוס (צילום טיקטוק @banditeh/Tiktok)
תקרית הזויה במיוחד התרחשה לאחרונה בטיסה שיצאה מארצות הברית, כאשר תיעודים רבים שהפכו ויראליים במיוחד ברשתות החברתיות, מראים אדם מבוגר, בגיל העמידה, ממרר בבכי כשהוא מורד בכוח על ידי שוטרים מהמטוס, רק כי לא קיבל את השתייה שביקש.
בסרטון שתיעד את המקרה והופץ בטיקטוק, נראה הנוסע בעודו יושב במושב שלו ומנסה להתווכח עם שלושה שוטרים שעומדים לידו. על פי דיווח ב-TMZ, אותו נוסע פשוט איבד את זה ברגע אחד, זאת לאחר שלא הורשה לקבל משקה אלכוהולי לפני ההמראה.
בתיעודים שפורסמו נראה אותו נוסע כשהוא מסרב בתוקף לבקשות השוטרים שירד מהמטוס. בשלב מסוים, אותו נוסע זועם האשים את אחד השוטרים בגניבת מכשיר הטלפון שלו, מה שעוד יותר גרם לשוטרים לכעוס, וזה בלשון המעטה.
השוטרים תפסו ברגע זה את אותו נוסע וגררו אותו בכוח מהמושב שלו אל עבר היציאה מהמטוס. הרגע זה החל אותו נוסע, מבוגר יש להזכיר, לייבב ולבכות בצורה שמזכירה ילד קטן, בעוד כל הנוסעים על המטוס בהלם מוחלט מהתגובה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה