ויראלי

זו ההפתעה שחיכתה לבלוגר הפרו רוסי שהזמין רחפנים למלחמה

בלוגר פרו רוסי המכונה "לוצ'ין" רצה לגייס כספים כדי שיוכל לתרום רחפנים לצבא הרוסי למלחמה המתנהלת באוקראינה. לוצ'ין הצליח לאסוף כסף רב וביצע את ההזמנה, אך להאקרים אוקראינים היו תוכניות אחרות
מערכת ice | 
רחפן (צילום pixabay)
הבלוגר הפרו רוסי "לוצ'ין" גייס תרומות כדי שיוכל להזמין רחפנים (נשק שמשומש המון במסגרת המלחמה) לצבא הרוסי עבור המלחמה הנמשכת באוקראינה, אך להאקרים אוקראינים היו תוכניות אחרות להזמנה של לוצ'ין.
לאחר גיוס הכספים לוצ'ין הזמין רחפנים מאלי אקספרס בסכום של 25 אלף שקל. רחפנים אלו היו אמורים לעזור לצבא הרוסי ולסייע להם במשימות של איסוף מודיעין והשלכת פצצות שונות ומגוונות על הצבא האוקראיני. על פי דיווח באוקראינה וברוסיה, האקרים אוקראינים שינו את ההזמנה של לוצ'ין והזמינו במקום, לא פחות ולא יותר - אביזרי מין.
על פי ההאקרים האוקראינים, לוצ'ין לא יכול לבטל את ההזמנה מכיוון שהיא בוצעה לפני שבוע וחצי וחלק מהפריטים כבר נשלחו לרוסיה. ההאקרים ציינו שרצו לקחת את הכסף שאסף לוצ'ין, אך מכיוון שכרטיס האשראי שלו מקושר לכתובת מסוימת לא ניתן לעשות זאת.
לוצ'ין הוא מתנדב פרו רוסי שמתנדב בשטח דונבאס הכבוש. לוצ'ין אישר אך מיהר להגיד שהנזק לא גדול: "האוקראינים פרצו למייל שלי, לחשבון ב'עלי' ועוד משהו. החזרתי את הכול, חוץ מ-17 אלף רובל שהם הוציאו על מוצרים אינטימיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה