ויראלי

כוכבת הטיקטוק הישראלית שחשודה בהברחה שוחררה ממעצר

ארבע ישראלים, ביניהם כוכבת הטיקטוק הישראלית חן אלקיים, שוחררו ממעצר ונאסרו לצאת מהצרפת עד תום ההליכים נגדם בחשד להברחת כמה קילוגרמים של גת
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
ארבע ישראלים, ביניהם כוכבת הטיקטוק הישראלית חן אלקיים, שנעצרו לפני מספר ימים בצרפת בחשד שניסו להבריח כמה קילוגרמים של גת לתוך המדינה, שוחררו היום ממעצר. על הקבוצה נאסר לצאת מצרפת עד תום ההליכים נגדם. 
אלקיים ושני צעירות ישראליות נעצרו בשבוע שעבר בפריז אחרי שניסו להבריח יותר מ-200 ק"ג של גת. באירופה הגת נחשב לסם והמדיניות בנושא היא הענשה של הבלדרים על מנת להרתיע אותם מלהבריח אותו. בשנים האחרונות נעצרו עשרות צעירים ישראלים שהבריחו כמויות גדולות של גת מישראל למדינות שונות ביבשת.
במקביל לצעירות, נעצר גבר ישראלי בן 36, יחד עם עוד שלושה בלדרים נוספים שנעצרו בפשיטה במלון.
כשלושת הצעירות הגיעו למלון בפריז לפגוש את המזמין, אזרח סומלי ששילם לכל אחת מהן 5,000 שקלים, פרצו שוטרים לחדר ועצרו אותם. בפשיטה של המשטרה על המלון נתפסו 242 ק"ג גת, 28 אלף אירו ושני כלי רכב.
בחקירה עלה כי הצעירות הבריחו בעבר גת בשיטה הזאת לפחות חמש פעמים. הצעירות טענו שהטעו אותן ולא ידעו שגת אינו חוקי בצרפת. עוד טענו כי לא הכירו זו את זו ונפגשו רק במטוס. כמו כן, אמרו שלא הכירו את האדם שארגן את ההברחה.
בינתיים הרשויות בצרפת הגישו כתב אישום בפרשה נגד תשעה אנשים בגין מעורבות ברשת של הברחת גת מישראל לצרפת ולהולנד. הרשת עסקה ביבוא ויצוא של סמים, רכישת, החזקה, מכירה והשתתפות בהתארגנות פלילית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה