ויראלי

כוכב "הישרדות" מגיב לבגידה בבת זוגו: "החרטה רודפת אותי"

טל מורד, שנכנע ברגע האמת לדחף 'לשחק את המשחק' ולקח חלק במהלך שהביא להדחת בת זוגו מהאי, מודה היום: "היא אהבת חיי ושום דבר בעולם לא יגרום לי לפגוע בה אפילו עם הזרת שלי. לוקח אחריות"
מערכת ice |  9
טל מורד (צילום אינסטגרם)
העונה הנוכחית של "הישרדות" מספקת את ליטרת הדרמה שלה מאז עלתה לשידור, אך נדמה שפרק ההדחה ששודר אמש ושלח את אחת ממתמודדות העונה הבולטות מאיה קיי הביתה, הצליח להשאיר אבק לכל מה שקרה עד כה ולייצר סערה רוויית רגשות וזעם ברשת.
כזכור, אמש (שבת) שודר פרק הדחה בו כאמור מי שמצאה את עצמה בחוץ הייתה מאיה קיי, אך לא היה מדובר בסתם עוד הדחה, אלא בכזו שבה אחד מהשורדים ששלחו אותה הביתה היה בן זוגה טל מורד, וכצפוי תחושת הבגידה שאחזה בצופים בשל המהלך הדרמטי הזה הייתה עוצמתית במיוחד כשמורד חטף מתקפה אישית לא קלה בלא מעט פוסטים וציוצים שעלו ברשת ויצאו נגד המהלך שלו.
מורד לא יכל להתעלם מהסערה שעורר המהלך שלו, ואמש בחר לשתף את 146 אלף עוקביו באינסטגרם בחרטה העמוקה שהוא חש והייסורים שהוא עדיין חווה בעקבותיו.
"התעוורתי אני מודה", היכה מורד על חטא כבר בפתיח לפוסט הארוך והאמוציונלי שהיה עתיד להגיע. "היום צפיתם ברגע הכי קשה שעברתי בדבר הזה שקוראים לו הישרדות", כתב והוסיף: "חשוב לי לדבר איתכם ובאמת לקחת אחריות מלאה על הנושא", הבהיר כי הוא לא בא לנקות את המצפון ולתרץ את מעשיו אלא מגיע ממקום של חרטה אמיתית.
"אני בטוח שאמרתם - מההההה!?!?!? הוא דפוק !?!?!? מה נסגר איתו לעזאזל!?!?!??!?. היו לי רגעים נורא נורא קשים כשהייתי צריך להתמודד עם עיוורון מוחלט בתוך המשחק וזה הוביל להחלטה להדיח את מאיה ולרשום את השם של שזה הדבר האחרון שרציתי", ניסה בכל זאת לספק הסבר למהלך הקשה.
"נקלעתי לסיטואציה שוברת לב בה גם כל בני בריתי רצו בהדחתה, והיו לא מעט רגעים שעבר לי בראש 'רגע? אולי לא? אולי אתה צריך פשוט לעזוב הכל וללכת מפה כי אתה באמת לא מסוגל לעשות את זה' ", שיתף בהתלבטויות שחווה אז ברגעי האמת על האי, "וזה חוצה כל גבול אפשרי של האופי והדרך שלך, אבל בשלב כל כך קיצוני וקרוב לסוף היום אמרתי לעצמי שאני בוחר במשחק ונאלץ לעשות את הבחירה הקשה לי מכל ולא להסתכן בשום צורה שהיא.
מהרגע שרשמתי מאיה על הפתק והכנסתי לכד התמלאתי בחרטה והיא רודפת אותי עד היום כזה", הודה בלב כואב. "חשוב לי להגיד לכם שאני יודע- אני את המיליון שלי עשיתי עוד שם. שום כסף שבעולם לא שווה את הרגשות שיש לי למאיה", הבהיר כיצד הוא מרגיש כלפי מי שהתאהב בה על האי ונמצא עימה בזוגיות גם היום. "זכיתי באישה לחיים, לשותפה, לפסיכולוגית, ליועצת תומכת", הרעיף שבחים על אהובתו.
"זכיתי באמא שלה שהיא מראה לי המון והיא מכוונת אותי. זכיתי בה בכל מובן אפשרי. זכיתי בלהרגיש שאני אשכרה מוכן לוותר על החיים שלי בשבילה", כתב. "אני יודע שאני בר מזל. לא כל אחד מוצא פרח מוגן באמצע שום מקום רחוק מהכל, אבל אני ניצחתי בזה שזכיתי בה באהבת חיי.
"היום אנחנו צוחקים על הכל", ביקש לשתף כיצד המהלך הטעון השפיע על הזוגיות ביניהם, "אבל בהחלט היה ערב קשה לצפייה. חשוב לי באמת מעומק ליבי שתבינו שהיא אהבת חיי ושום דבר בעולם לא יגרום לי לפגוע בה אפילו עם הזרת שלי", ביקש להבהיר. "אנחנו בחיים האמיתיים ושורה תחתונה אני שוב אומר אני לוקח א ח ר י ו ת !!!!!!!!, אני אוהב אותך", תייג את בת זוגו לסיום.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מדוע טל לא זכה.
    אסנת 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל טל שהשכל בא אח"כ, גל הרסה לך את הקשר עם מאיה,לא רק בגלל המיליון,אלה קנאת אשה.היא היתה מעוניינת בך בתור אשה.
    סגור
  • 8.
    מאיה!!!
    ארנון 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את בחורה חכמה נבונה יודעת לדבר להסביר לנמק..מה יזכרו לך ? שאל בגד בך ...העולם גדול תעופי עזבי אותו יופי לא מספיק מה עם הערך הכי גדול...נ א מ נ ו ת. בהצלחה לך בחיים
    סגור
  • 7.
    פעם בוגד - תמיד בוגד. (ל"ת)
    mirie 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 6.
    טל מורד
    נתי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נוכל רמאי על תאמיני לו! תזרקי אותו! ירמה כל חייו!
    סגור
  • 5.
    באמת כדאי שיסתום את הפה!!! בלתי נסבל (ל"ת)
    נעמה 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 4.
    בכיין!!! (ל"ת)
    ירדן 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 3.
    די להתבכיין כבר עברה שנה!!!! (ל"ת)
    כנרת 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    אוי אוי נו באמת, ממילא לא הגיע לה להיות במשחק (ל"ת)
    שמחה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 1.
    הישרדות
    אבי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טל מורד זה שהצבעת בעד הדחת.מאיה ירדוף אותך כל חייך. היית צריך לקחת.דוגמא מאבירן שנתן פסלון לנטשה מה שלא בטוח שהיית עושה
    סגור