ויראלי

כוכב הדוקו של נטפליקס מכריז: אתמודד לנשיאות

ג'ו אקזוטיק מרצה בימים אלה עונש מאסר בן 21 שנה - בין היתר בגין עבירות של ניסיון רצח מנכ"לית עמותה של זכויות בעלי חיים קרול בסקין והפרת חוק המינים בסכנת הכחדה לאחר שהורשע בהריגת חמישה נמרים
מערכת ice | 
אקזוטיק (צילום אינסטגרם)
ג'ו אקזוטיק, כוכב סדרת הדוקו של נטפליקס "חיות רעות" (Tiger King), הכריז מוקדם יותר השבוע כי יתמודד לנשיאות ארה"ב בבחירות שיתקיימו ב-2024. הוא אפילו הקים אתר אינטרנט על מנת לממן את הקמפיין. 
אקזוטיק בן ה-60, ששמו האמיתי הוא ג'וזף אלן מלדונאדו-פסאז', מרצה בימים אלה עונש מאסר בן 21 שנה - בין היתר בגין עבירות של ניסיון רצח מנכ"לית עמותה של זכויות בעלי חיים קרול בסקין והפרת חוק המינים בסכנת הכחדה לאחר שהורשע בהריגת חמישה נמרים. הוא ממשיך להכחיש את כל האשמות נגדו. 
"תודה על ההתעניינות שלכם בקמפיין שלי. כן, אני יודע שאני נמצא בכלא פדרלי ושאתם אולי חושבים שזו בדיחה, אבל זו לא. זו זכותי החוקתית לעשות את זה גם מכאן", אמר במכתב פתוח שפרסם באתר. 
"הושמתי פה (בכלא) רק בגלל השחיתות של משרד המשפטים; של שלושה עבריינים שקיבלו הנחיות כיצד לשקר תחת שבועה כדי לקדם את האג'נדה הזו (של משרד המשפטים); של שני עוזרי תובע מושחתים; של שני סוכני FBI מושחתים ושל סוכן מושחת של שירות הדגה וחיות הבר".
אקזוטיק המשיך והבהיר כי "הדבר היחיד שעשיתי הוא להרדים חמישה נמרים זקנים ונכים בדרך הכי הומאנית שיש, דרך שאושרה על ידי המפקח שלי ממחלקת החקלאות. הגיע הזמן להתקדם. PETA (ארגון למען יחס מוסרי לבעלי חיים) הורג אלפי חיות בכל שנה. קרול (שאותה לכאורה זמם לרצוח) הרגה יותר מ-226 חתולים גדולים (נמרים, אריות וכו'), ורובכם אוכלים חיה כלשהי כל יום.
"אני מכיר אנשים שיכולים לנהל את המדינה הזו הרבה יותר טוב מכפי שהיא מנוהלת כיום, אז בואו נחצה את הגשר הזה כשנגיע אליו", סיכם אקזוטיק את מכתבו, לא לפני שהפציר במצביעיו הפוטנציאליים "להתעלם" מהיסטוריית התמכרויותיו לסמים ומהעבירות הפליליות שבהן הוא מואשם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה