ויראלי

כוכבת 'הפנתר השחור' לא זכתה באוסקר - כך היא הגיבה

כוכבת 'הפנתר השחור' אנג'לה באסט לא זכתה שלשום בפרס האוסקר על תפקידה בסרט ותגובתה בשידור חי נראתה מאוכזבת למדי ובניגוד למקובל בטקסים אלו - כך הרשת הגיבה 
מערכת ice | 
הפנתר השחור (צילום הפנתר השחור וואקדנה לנצח)
טקס פרסי האוסקר ה-95 התקיים שלשום בלילה והביא עמו מעט מאד הפתעות ובעיקר רגעים קרינג'יים למדי. אחד מהם הוא הקטע הוויראלי ביותר ביממה האחרונה מעבר לים והוא מציג את התגובה הבלתי צפויה של השחקנית הוותיקה אנג'לה באסט להפסד של ה בפרס "שחקנית המשנה הכי טובה". 
נבהיר כי היות שהטקס משודר בשידור חי, השחקנים המפסידים נוהגים להרים למנצח ובכך להסתיר את האכזבה שלהם. הדבר אכן ניכר בתגובות של שאר השחקניות שהפסידו למנצחת הצפויה של הערב, ג'יימי לי קרטיס, שגם היא שחקנית ותיקה עם קריירה ענפה. עם זאת, באסט לא ממש מתלהבת מההכרזה על הזוכה ובעצם לא מגיבה כמעט בכלל.
מה שכן ניתן לראות זה פרצוף מאד מאוכזב, בקושי חיוך קל והעובדה שהיא לא קמה כמו האחרות כדי לחגוג את המנצחת
התגובות לרגע הזה מיהרו להגיע והן כמובן חלוקות. ישנם אלו שאמרו שהיא לא יודעת להפסיד ושהיא אינה מכבדת את המעמד. עם זאת, היו רבים שדווקא הרימו לבאסט, טענו שהגיע לה לזכות ושלהיות עצובה שהיא לא זכתה בפרס הנכסף היא תגובה לגיטימית לחלוטין.
כמו כן, רבים העידו כי אם הייתה זוכה, היה לפרס משמעות עמוקה עבור העולם הקולנועי של מארוול ובפרט ההפקה של "הפנתר השחור" שאיבדה לאחרונה את השחקן הראשי צ'דוויק בוזמן למחלת הסרטן. לצד זאת, היו אלו שגם לא יכלו להתעלם מההיסטוריה של הטקס והעובדה שבאסט היא מהקהילה האפרו-אמריקאית ועל כן טענו ששוב מדובר בשחקנית שחורה שלא מקבל את הפסלון.
חבר קאסט של באסט מהסרט, מייקל בי ג'ורדן, הרים זמן קצר לאחר מכן לשחקנית בזמן שהגיש פרס אחר על הבמה. השחקן התייחס אליה ואמר: "היי דודה" (hey auntie) - שורה מהסרט הראשון של "הפנתר השחור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה