ויראלי

כוכב ה-NBA בתיעוד מטורף: רקדניות ערומות ועשרות אלפי דולרים על הרצפה

ג'ה מוראנט, כוכב ה-NBA של ממפיס גריזליס, ממשיך להסתבך: אחרי שתיעד עצמו מנופף באקדח במועדון חשפנות, תיעודים חדשים שלו מראים אותו משתגע במועדון החשפנות עם רקדניות ערומות עליו ועשרות אלפי דולרים במזומן על הרצפה
מערכת ice | 
מועדון חשפנות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'ה מוראנט, כוכב ה-NBA של ממפיס גריזליס, ממשיך להסתבך. אחרי  שנופף באקדח במועדון חשפנות בדנבר ומאז הפך למוקד של ביקורת ציבורית בארצות הברית, בניו יורק פוסט פרסמו היום (ראשון) מספר תמונות מבילוי באותו מועדון חשפנות, שם הוא תועד במסיבה מטורפת הכוללת רקדניות ערומות ועשרות אלפי דולרים זרוקים על הרצפה.
הצילומים החדשים מציגים את הכוכב בחדר אחורי במועדון Shotgun Willie's בגלנדייל, קולורדו, כשהוא יושב על הספה, עליו מפזזת בחצי עירום חשפנות בריקוד, וכמעט כל הרצפה הייתה מכוסה בדולרים.
אחת העובדות שהייתה במקום באותו הערב סיפרה ל"ניו יורק פוסט": "כל החדר היה מלא בכסף. ממש ערימה, צריך מגרפה בשביל לנקות שם". מוראנט הגיע למועדון עם חבר ושני מאבטחים בסביבות השעה 1:30 בלילה, שעות ספורות אחרי שהגריזליס ניצחו ביוסטון. 80 דקות בלבד לאחר שמטוס הקבוצה נחת בדנבר, כוכב ממפיס התגנב דרך הדלת האחורית של המועדון ונכנס לחדר ה-VIP, ושילם סכום התחלתי של אלף דולר רק להשכרת החדר. 
 
מקורב למוראנט סיפר: "הוא היה שם כדי לחגוג, הוא רצה שיהיו כמה בנות בחדר. המוזיקה הייתה מאוד מאוד גנגסטרית. לאחר מכן הוא שילם עבור ארבע רקדניות ושירות שהזרים לחדר בקבוקי שתייה, והזמין ארוחה שכללה סלסלת כנפיים מעושנות, שני מגשים של רצועות עוף וצ'יפס, וסטייק אחד.
יומיים לאחר מכן הוא חזר למקום אחרי הפסד של קבוצתו, כשהפעם ם הוא שידר את עצמו באינסטגרם לייב כשהתרברב עם אקדח ושר את המילים ל"Bring 'Em Out" של הראפר YoungBoy Never Broke Again.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה