ויראלי

אביבית בר זוהר משתוללת בגלל עוקבת: "ממורמרת, חוסמת אותך"

לאחר שהעלתה סטורי בו כתבה: "אביבית לא מנקה, לא מכבסת ולא שוטפת כלים. הכל עניין של חינוך!", עוקבת השיבה לה: "או שהוא סמרטוט שלך או שאת נותנת לו כל יום סקס בשביל שכל מה שכתבת יקרה", וחטפה מיד: "אני מאחלת לכל גברברי ישראל שהאשה שלהם תתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לקווין"
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
אחרי שהתחילה מחדש באינסטגרם ומחקה כל זכר לעבר שלה, אביבית בר זוהר שוב החליטה לשתף את עוקביה בסטורי חדש ומעט פרובוקטיבי מביתה החדשה בנאות אפקה בתל אביב, אחרי שעזבה עם בעלה קווין צרפתי את ביתם הקודם לטובת שדרוג.
אלא, שהכיתוב שהעלתה מהבית החדש: "וככה נראית אשה שקבעה חוקים מראש בתחילת הקשר: אביבית לא מנקה, לא מכבסת ולא שוטפת כלים. הכל עניין של חינוך!!", הצליח לעורר סערה וגרר תגובות מכוערות מאוד לעברה.

אחת העוקבות כתבה לה: "אם אכתוב לך בטח תחסמי אותי… אבל אין ברירה. או שהוא סמרטוט שלך או שאת נותנת לו כל יום סקס בשביל שכל מה שכתבת יקרה ואז הוא עוד יותר סמרטוט. אני בזוגיות ועושים הכל ביחד. אף אחד לא עבד של השני!!".
בר זוהר כמוב שלא נשארה חייבת והשיבה בחריפות: "ממורמרת – לא יפה לקנא מיטל!!! הגבר שלי הוא המלך של הבית. אני מאחלת לכל גברברי ישראל שהאשה שלהם תתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לקווין. דבר שני, קווין גם לא מנקה, לא מכבס ולא שוטף כלים, יש לנו מנקה. נ.ב, אני בהחלט נותנת לו כל יום סקס בהמון אהבה, משיכה ותשוקה. וכן, אני חוסמת אותך, לילה טוב."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גזר דין
    סוכן פדרלי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא היחידה שחוסמת. גם בעמוד המזוייף של אביב לא אלוש חסמו את אשתו של אביב צברי על זה שהיא הביאה הוכחות על זיוף והונאה וגנבת זהות. וביום חמישי האחרון האמת התפוצצה לכולם בפרצוף שבניין בפתח תקווה עלה באש בעקבות שכנים פסיכופטים שאחד מהם מתחזה לסוכן מוסד אחד לזומבי ואחת שמסתובבת ערומה. אנשים צעקו להם שהבניין עולה באש והם המשיכו לרקוד ולשיר במרפסות ומשוגעת אחת יצאה ערומה וצרחה תראו מה הסוכנת עשתה לי בוש מסריח מאוד שלא יורד בכל האזור יש אור ולנו חושך. שהגיעו משטרה ומכבי אש כל מי שהיה שם כולל אביב וכל היחידה שלהם מהפנטגון הביאו הוכחה שהסוכן מוסד שם לא סוכן והוא נשלח לכלא במיידי. הבניין בעוצר לפני הריסה וכולם שם מואשמים בריגול ובגידה וניסיון לרצח סוכנת פדרלית. ולמרות שהבניין מיועד להריסה הם עדין שם. ולא רק שהם שרפו ארון חשמל אתמול ליד אנשים שהיו בבניין שרפו את הארון תקשורת.
    סגור