ויראלי

הארי ומייגן שוב בכותרות: "בוכה מכל העניין ומחפשת תמיכה"

מייגן מרקל והנסיך הארי קיבלו חיקוי בתוכנית הסאטירה המצליחה "סאות' פארק" ועל פי הדיווחים נשארו המומים, מרקל מתוארת כחלולה ללא שום תוכן פנימי
מערכת ice |  3
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
מייגן מרקל והארי ללא ספק נמצאים בתקופה עמוסה בחייה. לאחר תוכנית הדוקו בנטפליקס, הוצאת הספר האוטוביוגרפי ושלל הראיונות- הנסיך הארי ומייגן מרקל קיבלו חיקוי בתוכנית הסאטירה המצליחה "סאות' פארק".
 
מרקל נשארה המומה, בשוק, כך לפי פרסום באתרי רכילויות בעולם. בפרק המדובר מייגן והארי לא הוצגו בשמם במפורש אלא תוארו כ"הנסיך והנסיכה של קנדה" שמחפשים פרטיות בעיירה הררית קטנה. במהלך הפרק מייגן והארי מתוארים כמי שנואשים לתשומת לב. בהמשך הארי חווה "התעוררות" כשהוא מבין שהאובססיה שלהם למתג את עצמם גרמה להם "להפוך את עצמם למוצרים". מרקל מתוארת כחלולה ללא שום תוכן פנימי.
באתר "The Spectator world" מדווחים שלאחר שידור הפרק החלו שמועות על תסכול מצד בני הזוג מהצורה שבהם הם הוצגו בפרק. תסכול שגבר לאחר ספרו החדש של הארי "spare" זכה לביקורות שליליות והשאיר את מייגן "נבוכה מכל העניין ומחפשת תמיכה".
כזכור, פוסט ישן של מייגן מרקל מאתר הלייף סטייל שלה, שמאז נסגר, "The Tig", שהתפרש נגד הנסיכה קייט מידלטון, הוצף לאחרונה ברשת. "ילדות קטנות חולמות להיות נסיכות. אני למשל, הייתי לגמרי שי-רה, נסיכה לוחמת, ממש לא סינדרלה", כתבה מרקל בפוסט משנת 2014.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגיע לה
    חגית 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לה אשה רע
    סגור
  • 2.
    !!!!
    אחר 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסיכולוג
    סגור
  • 1.
    סיימתם את הכתבה בלי משפט הזלזול שלה בקייט
    גל 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי שהיא מתגאה על זה שהיא רוצה להיות נסיכה לוחמת היא ממשיכה, "נשים בוגרות ממשיכות לחלום על הפנטזיה המלכותית (להתחתן עם נסיך.) רק תסתכלו על כל הפאר סביב החתונה המלכותית (של וויליאם וקייט) והשיחות הבלתי פוסקות אודות (הנסיכה) קייט."
    סגור