ויראלי

המפסידה בגמר האח הגדול מתרגשת: "מתנשא לכתוב את זה, סליחה"

בר כהן מאושרת בוולנטיין וטוענת: "טפו חמסה", וגם בן זוגה הגיב לה: "תודה ששינית את חיי", העוקבות שלה בטוחות שהיא לא צריכה להתנצל
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי העונה המפרכת שעברה והזוגיות שהתניעה עם אליאב טעטי, כוכבת "האח הגדול", בר כהן חגגה את הולנטיין עם מי שאפילו קיבל ממנה את הקרדיט לשמור על בנה, הוא אליאב טעטי שהתרגש מהאחריות שהוטלה עליו ועשה לדבריה עבודה מדהימה.
כהן כתבה בפוסט לרגל הולנטיין:"זה קצת מתנשא לכתוב את זה אז סליחה אבל – טפו חמסה." בן זוגה הגיב בלי להתבלבל: "תודה לך ששינית את חיי". גם כוכבת "האח הגדול", דיאן שוורץ הצטרפה לחגיגה והוסיפה אמוג'י לב לפוסט של בר.

עוקביה של המפסידה בגמר האח הגדול הוסיפו חיזוקים: "לא מתנשא ולא נעלי קרוקס, מגיע לך להיות נאהבת ומאושרת !מאחלת לכם לאהוב ככה כל החיים". אחרת כתבה: "את הכי לא צריכה להרגיש מתנשאת ובטח שלא לבקש סליחה על האהבה הענקית שקיבלת במתנה!! תהני ממנו כל עוד נפשך בך. שיהיה לכם יום אהבה שמח. בן פורת יוסף".
רק בשבוע שעבר טעטי הסביר לעוקביו: "בחיים לא שמרתי או נשארתי עם ילד קטן יומיים, אין ולא היה לי ניסיון בזה. אני לא אבא שלו, או מישהו מהמשפחה שלו שהוא גדל איתה, אני הבן זוג של אמא שלו וחבר שלו.(וכן גם חיים באותו בית)".
 
על האופן בו סמכה עליו זוגתו: :"הרגע הזה שבר ביקשה ממני לשמור עליו, הייתי בשוק. למרות שהיא יודעת שאין לי שום נסיון(לקחת לגן, להרדים, לקלח…). זה הרגע שבו הבנתי עליה המון. היא פשוט סומכת עליי להיות עם הבן שלה, ולרגע זה לא מובן מאליו אצלי. אפשר לבקש יותר מזה?!?"
האם מערכת היחסים תעלה הילוך בעקבות זאת?: "עברנו את השיח, צריך להגיע למעשים. לא היינו יחד, אם לא היה על זה דיבור. לצאת לעוד בר?! לעוד סרט?! לעוד מסיבה?! דיי! אני רוצה ילדים ומהר! ואם יש מישהי שאני סומך עליה להקים משפחה ולגדל ילדים, זו בר".
כהן עצמה הגיבה לעובדה שיטוס בקרוב לחופשה לבדו בדובאי: "לא אגיד לכן שלא שורף לי שהוא טס לדובאי ואני לא אבל לא ממקום של קנאה או פחד, ממקום שעלי ירד גשם ועליו שמש, זהו." והוסיפה:"חושבת שאין מה לא 'לשחרר' גבר, חיים שלי מי שאיתך, איתך. מיא שלא, לא צריך לטוס לדובאי בשביל .. בארץ יש פיתויים בשפע. קצת שקט וזמן לעצמך לא מזיק."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה