ויראלי

שירי מימון בווידוי חושפני: "כולנו בוכים, מסע התאוששות ארוך"

שירי מימון ילדה את בתה השלישית בניתוח קיסרי שלישי שעברה וכעת, בפוסט חושפני ואמית, היא חושפת את שעבר עליה התקופה האחרונה, מתי היא תחזור להופיע וכמובן את שמה של בתה החדשה
מערכת ice |  10
שירי מימון (צילום קשת 12)
שירי מימון, הזמרת והשחקנית האהובה, הביאה לאחרונה לאוויר העולם את בתה הראשונה בגיל 41, זאת אחרי שני בנים, כשהיא כעת אמא לשלושה ילדים עם בעלה יוני רג'ואן, לו נישאה ב-2011.
בפוסט חושפני שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה את הסיפור מהלידה ואת השם של בתה: "שבועיים עברו מיום הלידה והנה אני כותבת פוסט. בחרתי כמה תמונות שינסו להעביר משהו מהזמן הזה שטס לי… ברור היה שאני זקוקה לו כדי לאתחל את עצמי ואת המציאות החדשה שלי, שלנו כמשפחה. אני רוצה להתחיל בלומר תודה בראש וראשונה למי שליוותה אותי בהריון, יילדה אותי ותמכה נפשית, רגשית ופיזית- ד״ר רונית אלמוג. אין לי מילים להסביר כמה אני מאושרת שהיית חלק מהמסע שלנו".
מימון המשיכה: "יחד איתי, צעד צעד ובסוף גם זו ששולפת את התינוקת שלי ממני כשברקע השיר ״נשימה״ וכולנו בוכים מהתרגשות. אני אוהבת אותך, תודה! את מתנה לחיים. תודה לצוות בית החולים ליס האדיר שליווה אותי - ד״ר חיים גרינברגר, ד״ר אריאל גימפל, פרופ׳ ברנע וצוות אחיות יולדות א׳. תודה על יוני שלי. מה עוד אני יכולה להגיד שלא אמרתי על הפרטנר של חיי? וואלה זכיתי ביג טיים. תודה לאמא שלי ואחותי שתמכו, סייעו, ישנו איתי ליטפו והכילו את שתינו - לביאות שלי".
מימון הוסיפה: "השבועיים האלה היו מסע התאוששות (ניתוח קיסרי שלישי) עניינים ועוד עניינים שנתנו לי פרופורציה נהדרת כמה חשוב תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה, להתרכז בהחלמה ובלתת אהבה לכל ילד שלי. תמיד לחבק, לנשק, לא להחסיר דבר וכן, להחביא דמעה בגוף של לביאה. הבנתי שאני גיבורה ולביאה אמיתית ושאני יכולה לומר את זה בקול רם. לא סתם אני מעריצה נשים. היכולת שלנו ליצור חיים, לעשות ניסים, להצליח לג׳נגל ולרפד באהבה. השיר ״אמא״ שהוצאתי - מילה במילה הוא אני. והוא אתן".
לסיכום חשפה מימון מתי תחזור להופיע וכמובן את שמה המיוחד של בתה: "תודה על השיתופים, על החיבור המיידי, התגובות החמות ויותר מהכל- הבנתי שנגעתי בדיוק בנקודה - וזה בשבילי הכל. בתחילת חודש מרץ אני חוזרת לבמות. ואני ממש התגעגעתי! מכינה את עצמי למפגש איתכם ואיתכן - קהל יקר שלי. לסיום נגיד ברוכה הבאה לאהובה שלנו- אֶמָה רג׳ואן. זהו אני אמא שרופה , מאוהבת קשות".

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שירי מימון
    שיבוטי 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לצאת כל כך מהר לעבוד ???? כלומר לשיר !!! מה קרה ??? כסף אתם הזמרים עושים בטונות , איפה הוא ??? למה הופעות יהיו תמיד , זה לא שעומדים לפטר אותך כאילו היית איזה מנהלת במשרד ראש הממשלה !!!
    סגור
  • 7.
    מזל טוב
    דני 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה חמודים בהצלחה בריאות ואושר
    סגור
  • 6.
    שירי מיימון
    אלונה אלון 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית כל והכי חשוב מזל טוב לך לבעלך ולילדייך אבל חוץ מזה את ממש לא מעניינת אותי בכלל לאורך כל הקריירה שלך ממש לא לא השירה ולא כמנטורית כלום כלום
    סגור
  • 5.
    העבודה לא תברך
    ריקי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתני עוד זמן לגוף לנוח את לא בת 20
    סגור
  • 4.
    העבודה לא תברך
    ריקי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתני עוד זמן לגוף לנוח את לא בת 20
    סגור
  • 3.
    ומה עם אלוהים???ציפיתי שאולי בהמשך הכתבה
    יעל 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תזכירי אותו תאמרי לו גם תודה... אני מזכירה לךהוא זה שאמר "כן" לתכניות שלך ואישר אותן
    סגור
  • 2.
    ואחרי חודש תנטשי אותה כדי לשיר?
    ???? 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה לא להניק אותה? לתת לה ממך אם ככ חיכית ורצית? או מילא לא להניק מה בוער לך לעזוב אותה ישר? ממש צביעות מצידך לרשום כזה דבר ואז אני חוזרת עוד שבועיים לבמה עצוב מאוד לקרוא והזלזול בקורא בכלל.
    סגור
  • לא זה השיא
    שירה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גועל של תגובה מי שמרשה לעצמה לדבר כמוך רק מוכיחה כמה שהיא הכי לא אמא מסורה
    סגור
  • שירי מימון
    ציפי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזה לחשוף ככה את הבטן שלך ועוד מול הילדים שלך איפה הצניעות, אשפה מתגוללת ברחובות יהלומים שומרים בכספת
    סגור
  • 1.
    נשיא מדינה
    מיכל 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעשות משאל עם דחוף.אם יש צורך בנשיא בארץ המורכבת שלנו.ההוצאות עליו ענקיות.ומה איכפת לו חיי על חשבון המיסים שלנו.
    סגור