ויראלי

תיעוד מצמרר: הכריש המהיר בעולם תוקף צוללן שמתחנן לעזרה

סרטון מצמרר במיוחד שפורסם לאחרונה מתעד את רגעי האימה של צ'אד פאטי בן ה-30, שיצא למסע דיג בחנית ביום הסילבסטר כשלפתע הוא מותקף בידי כריש עמלץ כחול וצורח לעבר חברו, ג'וש לוקס, שיקפוץ למים ויציל אותו. צפו ברגעי האימה
מערכת ice | 
צילום ג'ורג' קרבוס
סרטון מצמרר במיוחד שפורסם לאחרונה מתעד את רגעי האימה של צ'אד פאטי בן ה-30, שיצא למסע דיג בחנית ביום הסילבסטר כשלפתע הוא מותקף בידי כריש עמלץ כחול וצורח לעבר חברו, ג'וש לוקס, שיקפוץ למים ויציל אותו. הסרטון הפך לוויראלי במיוחד וצבר מיליוני צפיות, ובו ניתן לראות  צווח באימה בזמן שהכריש המהיר ביותר בעולם תוקף אותו.
הכל התחיל כשצ'אד וג'וס יצאו לדיג במרחק של כ- 110 קילומטרים מחופי פלורידה, כשצ'אד חיבר מצלמת GoPro לראשו כדי לתעד את עצמו צולל במים העמוקים ליד פנסקולה. אבל גם בחלומות הכי שחורים שלו הוא לא תיאר לעצמו שהמצלמה תתפוס את הרגע שכריש באורך 3 מטרים מנסה לטרוף אותו.
הוא טען שהוא כי היה משוכנע שהכריש המהיר, שיכול להגיע למהירות של לא פחות מ-70 קמ"ש, הוריד לו את הרגל כשטרף את סנפיר הצלילה שלו לפני שנעלם. בשיחה עם Pensacola News Journal, הוא אמר: "הייתי בטוח שאיבדתי רגל. הכריש בעצם גרם לי לדחוף את הברך לחזה, כמעט הוציא ממני את האוויר, הפיל את האקדח מהיד שלי והציף חלקית את המסכה שלי. בצעקה הראשונה, ב'הצילו', לא הייתי בטוח שנותרתי עם רגל, בכנות. זו לא הייתה סתם מכה".
עוד הוסיף כי "האטתי את הסרטון פי 5 מהמהירות הרגילה שלו ואפשר לראות בבירור שהכריש נותר עם הסנפיר בפה שלו. אפשר לראות אותו נוגס בו. זו הייתה תקיפה אכזרית של העמלץ. הייתי הטרף שלו. לא הייתה טעות בזיהוי". באורח נס צ'אד יצא ללא פגע.
לאחר מכן הוא הסביר מדוע אותו כריש לא תקף אותו: "הוא עשה מה שכל עמלץ כחול עושה. הוא ניסה להוציא את המנוע, לחתוך את הזנב מהדג במכה הראשונה, לשתק אותו - ואז לחזור ולגמור את העבודה. למזלי הסירה הייתה שם והחבר שלי ג'וש קפץ למים לקראתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה