ויראלי

ליהיא גרינר נשברת בדמעות: "להתעלל בהן ולעקור את העיניים"

ליהיא גרינר מגיבה בדמעות למקרה ההתעללות בגן ילדים: ״איך ההורים לא מפוצצים את הגננות? אם היו מתעללים בילד שלי אני הייתי עושה עליהן אמבוש! הייתי עושה לגננת או המטפלת הזו בדיוק את אותו דבר ופי אלף יותר גרוע ואם צריך גם הייתי יושבת בכלא. צריך להתעלל בהן בחזרה! לעקור להן את העיניים״
מערכת ice |  1
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
מחריד. בית המשפט המחוזי בחיפה דן הבוקר (שלישי) ל-5.5 שנות מאסר את סאוסן קסיס (51) ובתה שורוק קסיס (26), שניהלו את מעון "סיג'אר ולאקן" ביישוב פסוטה בגליל העליון, וגזר הדין הגיע לאחר אישומים קשים של תקיפה והתעללות בפעוטות במעון.
באולם נכחו אימהות לילדים שנפגעו מההתעללות הקשה. שופט המחוזי ארז פורת, לא נשמע לבקשת המדינה של 7 ל-13 שנות מאסר, אך אמר: "הנאשמות מעלו קשות באמון שניתן להן על ידי ההורים".

עוד הוסיף השופט: "חלק מהמעשים בוצעו בצוותא פעם זו ופעם זו", כמו כן הדגיש כי על הגננת הוותיקה האחריות להפסיק את מעשי בתה. הן יפצו עשר משפחות בסכום כולל של 100 אלף שקלים וסאוסן קסיס תרצה גם 12 חודשי מאסר על תנאי.
ליהיא גרינר הגיבה בדמעות למקרה ההתעללות בגן ילדים: ״איך ההורים לא מפוצצים את הגננות? אם היו מתעללים בילד שלי אני הייתי עושה עליהן אמבוש! הייתי עושה לגננת או המטפלת הזו בדיוק את אותו דבר ופי אלף יותר גרוע ואם צריך גם הייתי יושבת בכלא. צריך להתעלל בהן בחזרה! לעקור להן את העיניים״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התעללות בגני ילדים
    יפה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליהי כרינר צודקת ! קודם כל לבוא חשבון אישי עם הגננות והסייעות ורק אחרי שנן שבורות להתלונן עליהם במשטרה.
    סגור