ויראלי

ניב גלבוע מושפל ברשת: "איכס, כמה רוע וזילות"

מבקר המסעדות ניב גלבוע קטל בצורה אכזרית את המסעדה מאילת "שיא שלילי חדש - המסעדה שגרמה לי לירוק את האוכל", וחטף גם מהגולשים וגם מבעל המסעדה שפרסם סרטון תקיף בחזרה: "הפכת אותנו לשק חבטות כדי לצבור צפיות"
מערכת ice |  1
ניב גלבוע (צילום יוטיוב)
פרשת ניב גלבוע מסתעפת. מבקר המסעדות הפופולארי, בסך הכל קטל את המסעדה הוותיקה באילת 'המחבוא של אדי' וזאת לאחר שאף ירק חלק מהאוכל, וקיבל בתגובה מתקפה מבעלי המסעדה על הביקורת הפוגענית שגם זלזלה בסיפור המשפחתי הכואב. אבל הוא לא לבד.
העיתונאי רן רימון הגיב לסערה וכתב: "נתקלתי בסרטון של המחבוא של אדי על ניב גלבוע, ולא נותר לי אלא לנקוט עמדה ולהיות בעד המחבוא של אדי, בטח אחרי שראיתי את סרטון "הביקורת". כמו כן שיתף את הסרטון של בעל המסעדה".
עיתונאי הספורט משה פרימו הגיב בחומרה: "אני בז לכל מבקרי המסעדות באשר הם. מי אתם בכלל שתפגעו בפרנסה אם לא טעים לכם? אנשים שמים את החיים שלהם על מסעדה בכדי להתפרנס ובא איזה מיסניק וגורם להם לנזק אדיר. אתם איכס לא האוכל שאתם אוכלים".
השף אייל לביא הגיב: "לא יאומן כמה זילות ורוע יש למבקרי מסעדות. הכל בשם הרייטינג ובחסות עורכים, מנהלים, נותני חסות למלחכי פינכה אלו. שאפו גדול לאשלי ולמסעדת המחבוא של אדי על תשובה עניינית ברורה ומלמדת מעט הילכות נימוסין, דרך ארץ ומקצוענות. גם אם הביקורת נכונה, יש דרכים מכובדות ומכבדות להעביר אותה".

מגישת רשת 13 לשעבר נועה רוזין כתבה: "אשלי דיבר כל-כך יפה, תרבותי ומנומס. זה מדהים לראות איך גם מתוך הכאב וההשפלה שהוא חווה הוא מצליח להגיב בדרך ארץ אל מול אלימות. וזאת אלימות לכל דבר: כי הכותרות המקליקות האלה נקראות ע״י אנשים שבטוחים שזה בסדר לדבר ככה על מסעדה, אל בני אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך להקיא אותו
    יו 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם תביעת לשון הרע על השמן שכל מתרתו לפגוע בפרנסה, איש דוחה שבתחרות בישול היה מקום אחרון וכל מה שראינו ממנו זה איך רב עם חנה לסלאו
    סגור