ויראלי

ג'יג'י חדיד? לאונרדו דיקפריו נתפס על חם עם כוכבת הוליוודית אחרת

אחרי השמועות הרבות על רומן בין לאונרדו דיקפריו לג'ג'י חדיד, הכוכב ההוליוודי נתפס על חם כשהוא מבלה עם השחקנית  ויקטוריה לאמס, כאשר הם צולמו עוזבים את מועדון "רחוב הציפורים" בהוליווד בנפרד, אך מאוחר יותר נכנסו לאותה מכונית
מערכת ice | 
ג'יג'י חדיד, ליאונרדו דיקפריו (צילום יוטיוב/ Oscars, TODAY)
על לאונרדו דיקפריו, הכוכב ההוליוודי הענק, יש שמועות רבות בחודשים האחרונים לפיהן הוא מנהל זוגיות עם לא אחרת מאשר ג'יג'י חדיד. דיקפריו נצפה יחד עם חדיד לראשונה במסיבת שבוע האופנה בניו יורק בספטמבר ומאז השניים ניסו לשמור על הקשר הרומנטי ביניהם. אבל האם די קפריו יוצא בכלל עם מישהי אחרת מאחורי גבה של חדיד?
ליאונרדו דיקפריו והשחקנית ויקטוריה לאמס נצפו יחד אתמול (רביעי). על פי דיווחים בארצות הברית, השניים לא יוצאים, זאת לאחר  ששני השחקנים צולמו כשהם עוזבים את מועדון "רחוב הציפורים" בהוליווד בנפרד, אך מאוחר יותר נכנסו לאותה מכונית והעלו ספקולציות רבות הודות קשר רומנטי חדש שנרקם.
כזכור, לאחרונה דיקפריו עשה מחווה מרגשת לצבא אוקראינה כשתרם להם לא פחות מ-10 מיליון דולר. מה שאולי סייע להחלטתו של דיקפריו לתרום סכום כה משמעותי לאוקראינה היא העובדה שיש לו שורשים אוקראינים, שכן סבתו מצד אמו הייתה ילידת אודסה. 
עוד לפני תרומתו של די קפריו, הגדולה ביותר עד כה מבין כל הסלבריטאים שהתגייסו למען המדינה, היו עוד כמה שתרמו לה כסף: ג'יי קיי רולינג מחברת הספר 'הארי פוטר', תרמה כמיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה