ויראלי

אסי בוזגלו מגיב לביקורות: "אשתי יכולה ללמד איך לגדל ילדים"

אחרי שעדי בוזגלו חטפה ביקורות בעקבות הסטורי שהעלתה בו עלתה ילד עם בנה על רכבת הרים, בעלה אסי הגיב: "אבסורד שלא נותנים טיפה קרדיט ללביאה שמגדלת כבר 4 ילדים. בואו נגיד שהיא יכולה לתת שיעורים באיך לגדל ילדים לאותם אנשים". אז מדוע הסטורי נמחק?
מערכת ice |  1
עדי ואסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
עדי בוזגלו עמדה במרכזה של סערה גדולה, יש לומר שוב, אחרי שעלתה על רכבת הרים עם בנה ריין, תיעדה את זה והעלתה לרשתות החברתיות וחטפה מהעוקבים. היום (חמישי) בעלה של עדי, השורד אסי בוזגלו, הגיב לדברים בסדרת שאלות תשובות שערך עם עוקביו באינסטגרם.
באחד הסטורים נשאל בוזגלו על ידי אחד העוקבים: "מה אתה חושב על כל המהומה בתקשורת סביב הרכבת הרים שעדי העלתה את ריין?". בוזגלו מיהר להשיב: "ועל זה נאמר "סערה בכוס מים"".
בוזגלו הוסיף: "עדי עלתה על המתקן במקום מוסדר שיש בו חוקים ושמירה מן הסתם שמישהו הנחה אותה איך לעלות בצורה בטיחותית ואישר לה לעלות - מכאן ועד להסיק שהיא סיכנה את התינוקת שלנו המרחק הוא שנות אור. אבל התרגלתי שבמה שקשור אל עדי התקשורת אוהבת לעשות מהומה על שום דבר. מבחינתי הדבר שהוא הכי אבסורד הוא שלא נותנים טיפה קרדיט ללביאה שמגדלת כבר 4 ילדים. בואו נגיד שהיא יכולה לתת שיעורים באיך לגדל ילדים לאותם אנשים".
על כך נשאל בוזגלו: "אם הכל בסדר אז למה הורדתם את הסטורי...? לפעמים שיקול הדעת האישי, שלכם הוא הנכון בלבד!". בוזגלו השיב: "נשמה! הורדנו בגלל שהמקום ביקש. ... אמרנו להם מורידים באהבה רק בשבילכם הסיבות עימם אבל השאלה הזאת רק מראה על ראש מעוות מה היא התגנבה עשתה מעשה פלילי?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף
    ער 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי בוזגלו אתה מלך!! כל הכבוד תמשיך לעמוד מאחורי האישה שלך. אלוף עולם הלוואי והיו עוד גברים כמוך...
    סגור