ויראלי

חלוקת רכוש: קניה ווסט וקים קרדשיאן מחלקים את האחוזות

הסדר הגירושין של קניה ווסט וקים קרדשיאן כולל לא רק 200 אלף דולר מזונות, אלא גם לא מעט אחוזות מפוארות ונכסים, שכעת מחלקים השניים ביניהם. הפירוט בפנים
מערכת ice | 
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
הסדר הגירושין של אחד הזוגות המפורסמים בעולם, קניה ווסט וקים קרדשיאן, מתפרסם בימים האחרונים וכולל הרבה מאוד נכסים לחלוקה. הראפר ישלם לכוכבת הריאליטי לא פחות מ-200 אלף דולר דמי מזונות בחודש, וזאת למרות שהילדים יהיו במשמורת משותפת.
מכיוון שלבני הזוג לא מעט אחוזות שרכש בשנים האחרונות, כולל ההסכם את חלוקת הרכוש המלאה ועל פי פרסומים שדלפו, ככה ההסדר הולך להיראות:
קים וקניה רכשו שני נכסים הסמוכים לאחוזה שלהם בהידן הילס, קליפורניה: הראשון ב-2019 והשני שקניה קנה במהלך הליך הגירושין (בשווי 4.5 מיליון דולר), ב-2021. ככל הנראה ווסט ימשיך להחזיק בבית שרכש במהלך הגירושין, וקרדשיאן תקבל את הנכס שנרכש קודם לכן.

קניה ווסט רכש את הבית בשטח 340 מ"ר, עם חמישה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, כדי להיות קרוב לילדים שלו לאחר הגירושין. ווסט ישמור ברשותו גם את ביתו ב-60 מיליון דולר על החוף במאליבו, 2 חוות בוויומינג, 300 דונם בקלבאס, בית בבלגיה ובית ילדותו שקנה בשיקגו.
בנוסף, ווסט גם ימשיך להחזיק בנכס שלו בקלבסאס, קליפורניה. הוא גם יקבל דירה נוספת שנמצאת בסמוך. בסך הכל לפי ההערכות נכסי הנדל"ן של ווסט שווים כמעט 97 מיליון דולר.
קים קרדשיאן (42) תשמור על נכס שבבעלותה באיידהו וכמובן, אחוזת הידן הילס בשווי 60 מיליון דולר שם היא מתגוררת עם הילדים. הם שילמו בתחילה 20 מיליון דולר עבור הבית כשנישאו לראשונה, והשקיעו 20 מיליון דולר נוספים בשיפוצים, לפי העיצוב של ווסט. קרדשיאן אפילו שילמה 23 מיליון דולר נוספים כדי לרכוש את חלקו של ווסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה