תקשורת ומדיה

הסיוט של גיא זוארץ מתממש: "זורק אותי לתקופה איומה"

גיא זוארץ התייחס לפיגוע הקשה בירושלים עם סטורי כואב שהעלה: "יום שחור משחור! מראות שזורקים אותנו לתקופה איומה. אריה שצ'ופק בן 16בלבד. יהי זכרו ברוך"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
מי שהתייחס לפיגועים הקשים עם סטורי כואב שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו הוא מנחה הטלוויזיה, גיא זוארץ, שכתב לזכרו של הנער שנרצח בפיגוע, אריה שצ'ופק ז"ל: "יום שחור משחור! מראות שזורקים אותנו לתקופה איומה. אריה שצ'ופק בן 16בלבד. יהי זכרו ברוך".
 
בנוסף, מי שהגיבה בכאב רב על הפיגוע הקשה היא הזמרת מאיה בוסקילה, שהעלתה היום סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "עצוב. כואב. לא נתפס. כל מה שאכתוב, כתבתי כבר בעבר וזה מתסכל אותי. מישהו חייב להפסיק את זה". אל הסטורי הוסיפה בוסקילה אימוג'י של לב שבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו עם זה כבר חתיכת דפוקים....אתר צהוב !!! (ל"ת)
    אבי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור