ויראלי

כוכב האח הגדול משפיל דייר אחר: "מי זה בכלל?"

קאזם חליליה נשאל לגבי הסיכוי שהוא ומשה קוגמן יהיו זוג והוא עקץ: "תזכיר לי מי זה?", גם בהמשך הוא המשיך לענות לגבי דיירים נוספים בבית, אבל עדיין לא נרשמה עוד עקיצה דומה, מי יהיה הבא בתור?
מערכת Ice |  4
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13 הסתיימה לפני כחודשיים, אבל חלק גדול מהדיירים מסרבים להעלם מהרדאר כל כך מהר. קאזם חליליה עדיין לא ממהר להפסיק את ביקורותיו על הדיירים ששהו עימו בבית במהלך שידור העונה האחרונה. 
בסשן שאלות ותשובות עם עוקביו, הוא סגר חשבון עם כמה מהם .הכל החל כאשר חליליה נשאל על ידי עוקביו מה דעתו האמיתית על מלכה. הדייר לשעבר לא חסך בביקורות עוקצניות ואמר באופן חד משמעי לגביו: "נו באמת, איפה שיש חתונה הוא אוהב לרקוד".
 
עוד הוסיף אחד הדיירים הבולטים שהיו בבית: "כך היה בבית האח וכך הוא גם ממשיך בחוץ". מלכה מבחינתו לא נשאר בשקט והחליט להגיב על חשבון היריב שלו בבית האח הגדול: "נפגש ברחבת הריקודים"
לאחר מכן, הוא נשאל לגבי הסיכוי שהוא ומשה קוגמן יהיו זוג והוא עקץ: "תזכיר לי מי זה?", גם בהמשך הוא המשיך לענות לגבי דיירים נוספים בבית, אבל עדיין לא נרשמה עוד עקיצה דומה, מי יהיה הבא בתור?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא צודק? קוגמן היה בין המיותרים בבית. (ל"ת)
    בתיה 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמה רוע
    אורן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הדיירים שצעקו סלזלו והשפילו ממשיכים להראות את הצדדים הנבזיים שלהם גם בחוץ. פשוט אנשים ירודים שכל הסמן מחפשים להשפיל...אבל זה אומר רק עליהם מי הם..אפסים.
    סגור
  • 1.
    קאזם אהבתי את טליה ואת ריוואה ואותך בבית האח
    עדי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אהבתי את החברות שלך עד אמצע העונה עם טליה טליה מאוד אהבה אותך ואף פעם לא ריכלה עליך חבל שבר הרה לכם עברת לצד שלה ועדיין טליה הייתה חברה שלך מאוד התאכזבתי שלקחת את הצד של בר הצלופחית היר רק הזיקה לך ולריוואה המקימה טליה לא עשתה רע לאף דייר ההיפך היא טובת לב וערכית ואתה ידעת את זה. היא לא עשתה לדינה ושרין כלום את דינה היא אהבה וזו הפנתה לה עורף. ראינו הכול גם את מה שאתם לא ראיתם הרבה תומכים שלך ושל ריוואה עברו לתמוך בטליה אחרי שהודחתם הם לא בלו את בר הרעה.
    סגור
  • יכול מילה אמת טליה וקאזם היו חברים טובים
    חן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טליה הגנה על קאזם ותמכה בו במריבה עם אופק ובגלל זה ספגה מאופק מילים קשות נורא טליה העריכה ואהבה את קאזם וריוואה חבל באמת שקאזם בעידודה של בר נטש את טליה שלא הזיקה לאף אחד. דינה בר שרין ומאוחר יותר גם אופק התנכלו לטליה שרין שנאה אותה בגלל הקרבה לשחף וגם בזמן שטליה לא הייתה עם שחף שרין שנאה אותה וקיללה אותה דינה ריכלה ועקצה עם אופק את טליה בגלל שהבינה שטליה חזקה בחוץ ובגלל שלקחה את הצד של אופק שאמר דברים לא נכונים על טליה לשמחתנו הטוב ניצח וזו טליה המדהימה שרק רצתה להיות חברה שלך קאזם ואתה נגררת לבר ששנאה את טליה בגלל הקינאה בר ידעה שאליאב רצה את טליה ובגלל שטליה לא שיתפה איתו פעולה הוא חזר לבר ממורמר גם אתה קאזם ידעת את זה אהבתי אותך עד שחברת לרוע בבית ....בר . כשאי ליזום שיחה עם טליה המקימה
    סגור