ויראלי

בני הזוג מצאו 800 אלף דולר במטבעות זהב - מתחת לרצפה

זוג מאנגליה רצה לשפץ את ביתו לאחר 10 שנות מגורים ובדרך גילה אוצר שמתוארך 300 שנה אחורה. לאחרונה המטבעות העתיקים מהמאה ה-18 נמכרו במעל ל-852 אלף דולר
מערכת ice | 
מטבעות עתיקים (צילום טוויטר)
זוג שגר בעיר אלרבי באנגליה החליט לשפץ את ביתו לאחר 10 שנות מגורים בו ואין ספק כי הממצא המדהים שהם גילו מתחת לקורות העץ ברצפת הבית יכול לממן בקלות את השיפוץ הזה וגם הבא. בעודם פירקו את הרצפה במטבח הם מצאו פחית עם 264 מטבעות זהב בשווי של 800 אלף דולר.
תחילה הזוג האמין שמדובר במקבץ חוטי חשמל אבל לאחר שהם ניסו לברר במה מדובר בדיוק הם גילו את התכולה המפתיעה שיוצרה בין השנים 1610-1727. לאחר הגילוי הזוג פנה לבית המכירות הפומביות, ספינק ובנו, הממוקמת בלונדון והיא זו שאבחנה ותארכה את המטבעות לתקופה של לפני 300 שנה.
יתרה מכך, בית המכירות גילה כי המטבעות היו שייכים למשפחה עשירה בשם פרנלי-מייסטרס, מהאזור הול באנגליה וכי עושרה הגיע מעיסוק במסחר. יתרה מכך, התברר כי דורות מאוחרים יותר של המשפחה אף שירתו כחברי פרלמנט ופוליטיקאים בתחילת המאה ה-18. 
בית המכירות העריך תחילה את שווי המטבעות בסך של כ-232 אלף דולר אך במהרה התברר שמדובר בסכום זעום למדיי ביחס למחיר המבוקש. לאחרונה הקולקציה נמכרה במכירה פומבית של העסק ב-852,380 אלף דולר. הזוג המאושר שמצא את האוצר בחר לא לפרסם את שמו ולא ידוע מהו היקף הרווח שלהם ממכירת הענק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה