ויראלי

אייל גולן וגרושתו שוב בסכסוך: מדוע שמרו מרחק במסיבה?

על אף שבין השניים נרשמה לאחרונה קרבה באירוע אחר של חברים לפני כשבועיים, במסיבת יום ההולדת ה-40 של מיכל הקטנה היה נראה כי השניים מרוחקים מאוד ואף די מתעלמים זה מהקיום של זו ולהפך. אבל איזה זוג גרוש דווקא התקרב מאוד?
מערכת Ice |  2
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
מיכל הקטנה גדלה בעוד שנה ולא תאמינו, אבל כבר בת 40. כוכבת הילדים שידועה בהפקות הענק שהיא מרימה לחבריה בימי ההולדת שלה, חגגה אמש (שבת) את יום הולדתה בדואאה מבית לאגו בראשון לציון וכולם באו לאחל מזל טוב בתעשייה.
הגיעו לחגוג: אורטל עמר, דודו ונטלי אהרון, בל אגם, קובי מחט , יהודה לוי, שירלי לוי, ספיר קשתי, הילה סעדה ,ליהיא גרינר, רביב כנר, הראל מויאל ,אייל גולן, אורין ג׳ולי, ליאור סושרד, רומי פרנקל ,רועי סנדלר, שירלי בוגנים ,אירית רחמים, טהוניה רובל, שחר חיון, משה פרץ, דורית רבליס , מירן ומאור בוזגלו,בר כהן, דניאל גרינברג ,מעיין אשכנזי על ההפקה היה אמון אדם סרור, על הבמה הופיעו מרגול צנעני וליאור נרקיס. 

אבל בואו נתעכב רגע על דניאל גרינברג ואייל גולן. על אף שבין השניים נרשמה לאחרונה קרבה באירוע אחר של חברים לפני כשבועיים, הפעם היה נראה כי השניים מרוחקים מאוד ואף די מתעלמים זה מהקיום של זו ולהפך.
אבל לא הכל אפור. כי לעומתם דווקא בלטו לטובה מי שעל פניו נמצאים בהליכי גירושים ספיר וליאור נרקיס שהיו צמודים מתמיד ונראו מבלים היטב במהלך המסיבה של מיכל הקטנה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראה ששכחתם שהם גרושים... (ל"ת)
    חן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יא סתומים, ברור שהם בסכסוך, אחרת למה התגרשו???
    מורן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וכל השאר פייק
    סגור