ויראלי

שירה איסקוב מדברת לראשונה: "לא קל לאבד את הפרטיות"

האישה שהפכה לסמל המאבק באלימות נגד נשים, דיברה לראשונה על הזוגיות החדשה שלה: "זה היה בהפתעה. זה לא היה סוד, הרבה ידעו. גם מהתקשורת וכיבדו את הפרטיות שלי"
מערכת ice |  2
שירה איסקוב קמפיין (צילום תומי קלמנטס)
לפני שנתיים, שירה איסקוב עברה ניסיון רצח אלים מצד בעלה לשעבר, אביעד משה, ממש בערב החג, אך קופצים קדימה ל-2022, היא בתקופה הכי טובה של חייה. איסקוב חשפה בתכנית הרדיו של רינה בן עיון ברדיו צפון את העובדה שהיא נמצאת במערכת זוגית חדשה, ראשונה מאז הטראומה שעברה.
לא הרבה מכירים את בן הזוג החדש, אריה מריאש, בן ה-42 שהכירה בשכונה בה היא מתגוררת עם בנה וסיפרה לתכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12: "זה קרה במקרה בראיון ברדיו. היא שאלה אותי 'יקח לך זמן להתאהב מחדש' אז אמרתי לה שאפתיע אותה כי יש לי בן זוג בשנה האחרונה ואז זה יצא לכל מקום. זה היה בהפתעה. זה לא היה סוד, הרבה ידעו. גם מהתקשורת וכיבדו את הפרטיות שלי".

עוד הוסיפה: "בכל יום, מאוד מקפידה על חיוך, צחוק, אהבה. זה משהו שאני מראה גם לבן שלי 'למרות מה שאמא שלך עברה, אנחנו בטוב'. אין אצלנו שנאה בבית. הכל טוב. אם היו אומרים לי יום לפני שאעבור פגיעה כזאת, הייתי אומרת 'אין סיכוי'. לידה לא יכולתי לעבור בלי אפידורל".
לסיום הסבירה: "לשמור על חיוביות ולשמור על אושר. לדבר חיובי זה משפיע על הנפש. היה לי הרבה מה לבכות ולהיות מתוסכלת ובחרתי להסתכל על זה כתקופה. זה עובד. זה לא קל, אבל אני יודעת שהייתי בבית של מדינה שלמה וכולם חיכו לשמוע ולראות מה קורה. כולם מחבקים אז אני לוקחת למקום חיובי אבל זה לא קל לאבד את הפרטיות. שדיברו על הזוגיות וזה התפרסם זה היה 'רגע, מה עם הפרטיות שלי? זה שלי'".
 
שירה איסקוב מתראיינת אצל ניב רסקין, חדשות הבוקר, קשת 12
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברכה והצלחה
    אסף יוסף כהן 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אריה חבר טוב ובחור טוב ומאחל לכם בהצלחה רבה עד בלי די.
    סגור
  • 1.
    שירה איסקוב
    קוראת 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירה איסקוב המדהימה, נכנסת ללב ומשמח לשמוע שאת בטוב ומאושרת!
    סגור