ויראלי

זוכת הישרדות הסתבכה? בעלה מואשם באלימות בגן ילדים

בעלה של נעמה קסרי עומד תחת מתקפה של מחלקת החינוך בכפר שמריהו: "הגיע לגן כדי ללוות את בתו וכשראה כי הדלת נעולה ולא נפתחת, חבט בה בעוצמה במשך דקות ארוכות, וכאשר הגננת פתחה את הדלת, פנה אליה בתוקפנות ובאלימות מילולית מול כל ילדי הגן"
מערכת ice | 
נעמה קסרי, הישרדות VIP (צילום מסך: רשת 13)
מחלקת החינוך במועצה המקומית כפר שמריהו נגד גל ארז. אתם לא יודעים במי מדובר? זה הוא בעלה של נעמה קסרי, זוכת העונה הראשונה של "הישרדות" מ־2008. במכתב שנשלח להורי ילדי גן הילדים שבו נמצאת בתם המשותפת, הוא התנהג "בתוקפנות ובאלימות מילולית כלפי צוות הגן", על פי פרסום של ליאורה גרינברג שטרן ב-TMI.
במכתב הוסבר: “אתמול בבוקר הגיע הורה לגן כדי ללוות את בתו וכשראה כי הדלת נעולה ולא נפתחת, חבט בה בעוצמה במשך דקות ארוכות, וכאשר הגננת פתחה את הדלת, פנה אליה בתוקפנות ובאלימות מילולית מול כל ילדי הגן". ההורים נקראו לגן לשיחה.
קסרי הגיבה לטענות: “נו באמת. אלימות? אוקיי, אני מבינה שאת צריכה אייטם. אז תדעי שהילדים הגיעו לגן רטובים מהגשם. כשהוא דפק בדלת ולא פתחו, הוא דפק יותר חזק. וכן, כשפתחו הוא כעס על ההתעלמות מהם. לא היו קללות ולא בעיטות. כולם יודעים שזה לא כל כך נעים לראות גן סגור".
ראש המועצה המקומית כפר שמריהו סרג׳ קרשיא וכרמית נופך מוזס, מחזיקת תיק החינוך במועצה, סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה