ויראלי

קלואי קרדשיאן חוטפת: למה התמונה של ילדיה עוררה זעם?

לאחר שהאחות הגדולה קים חטפה ביקורת על התחפושות שבחרה לילדיה, הביקורת על האחות קלואי לא מאחרת לבוא. לאחר שפרסמה פוסט חדש שכלל את תמונות ילדיה הקטנים, העוקבים ממהרים להאשים את האחות למשפחת קרדשיאן בכך שהיא פוגעת בדימוי העצמי של בתה הקטנה
מערכת ice | 
קלואי קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
נדמה כי בחגיגות ההלאווין 2022 בנות משפחת קרדשיאן חוטפות ביקורת קצת יותר מבכל שנה אחרת והפעם היעד החדש של הטוקבקים ברשתות החברתיות היא קלואי קרדשיאן, שחוטפת מהעוקבים שלה על תמונה חדשה שהעלתה ובה נראיפ בתה ובנה הקטנים.
כנוהג קריס ג'נר אירחה מסיבת האלווין ענקית לכל בני המשפחה והאחיות לא נמנעו מלשתף כמעט כל רגע שלה. גם קלואי העלתה פוסט ובו מצולמת בתה טרו מחזיקה את האח החדש הקטן, ששמו טרם נחשף. התגובות השליליות הגיעו במהרה וטענו כי קלואי השתמשה בפילטר על התמונה הזו ובכך היא בעצם פוגעת בדימוי העצמי של בתה הקטנה. 
 

לצד זה, קלואי חטפה גם אש, באופן מפתיע, על כך שהיא לא חושפת את שמו ופרצופו של היילוד החדש, אותו היא חולקת עם האקס הבוגדני, טריסטן ת'ומפסון. אחת התגובות אמרה: "ראיתי את הסדרה שלך, את כמו ספר ספר פתוח אז תפסיקי עם הבולשיט". 
כאמור, קלואי היא לא היחידה שנמצאת תחת אש ובימים האחרונים האחות הגדולה קים גם ספגה ביקורת על התחפושות של ארבעת ילדיה הקטנים ונטען כי היא הכריחה אותם לשים תחפושות בוגרות שהם כלל לא רצו. 
מי שדווקא נהנית מהחג היא האחות הצעירה קנדל ג'נר שבחרה לעשות מעצמה מעט צחוק עם תחפושת של מלפפון, אשר מנציחה את הסרטון הויראלי שלה מאמצע השנה בו היא תועדה חותכת מלפפון בצורה הזויה למדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה