ויראלי

אלה איילון מככבת: כך חגגה במסיבה של קיילי ג'נר

הדוגמנית הישראלית ואקסית 'הישרדות VIP' של רשת 13, כיכבה במסיבה השנתית של אושיית הרשת לליל כל הקדושים, אליה הגיעו לא מעט אורחים הוליוודיים
מערכת ice |  2
צילום אלה איילון
כוכבת 'הישרדות VIP' של רשת 13 והדוגמנית הישראלית הבינלאומית אלה איילון שוהה בחודשים האחרונים בלוס אנג'לס, עיר הבידור של ארצות הברית, לטובת קידום הקריירה הבינלאומית שלה כדוגמנית מובילה.
אבל היא גם מוצאת זמן לעשות חיים, אמש (שבת) היא לקחה חלק בחגיגות ההאלווין והישראלית הוזמנה לאחת המסיבות הכי נחשקות בעיר המלאכים וכיאה למעמד היא בחרה להגיע בתחפושת של מלאכית לבנה וצחורה.
איילון חגגה במסיבה הנוצצת של התעשייה ההוליוודית ולאחר מכן הוזמנה להמשיך לאפטר פארטי השנתי של קיילי ג׳נר, האחות הצעירה של בנות קרדשיאן כוכבות הרשת והמשפיעניות.

בין האורחים שצעדו על השטיח האדום לצדה של איילון וחגגו במסיבה הנוצצת בלטו כאמור גם קנדל וקיילי ג׳נר, פריס הילטון, אנייה טיילור ג'וי, ג'ארד לטו, מרגרוט רובי ואחרים, ביניהם מפיקים ואנשי תקשורת מקומיים.
אגב, רק לאחרונה, על אף שלא העלתה אותן לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, תמונות בעירום אמנותי של כוכבת הישרדות VIP לשעבר אלה איילון מצאו את דרכן לרשת החברתית דרך הצלם שפרסם כמה תמונות מהסשן של אסולפורסיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראית נערת ליווי (ל"ת)
    אני 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בהמה
    סגור