ויראלי

מאסק תומך באנטישמיות? חשבונו של קניה ווסט חזר להיות פעיל

חשבונו של הראפר האנטישמי קניה ווסט חזר לפעילות לאחר שהחסימה עליו הוסרה על ידי טוויטר, מאסק מבהיר: "לא התייעצו איתי"
מערכת ice |  1
אילון מאסק, קניה ווסט (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, shutterstock, יוטיוב/ The Hollywood Fix)
טוויטר ביטלו את חסימת חשבונו של הראפר קניה ווסט, לאחר שפרסם פוסטים אנטישמיים. אילון מאסק שרכש בשבוע שעבר את טוויטר הכחיש כי הוא מעורב בדבר וכתב: "הם לא התייעצו איתי או עדכנו אותי", כתב ואף טען כי הסרת החסימה בוצעה לפני השלמת הרכישה על ידו".
מנגד, לאחר הרכישה הכריז מאסק על הקמת מועצה חדשה לניטור פוסטים. הוא גם צייץ כי "כל מי שחשבונו הושעה בגלל סיבות פעוטות ומפוקפקות ישוחרר מהכלא של טוויטר", וגם: "קומדיה היא חוקית עכשיו בטוויטר". אך נראה שמאסק מזגזג ביחס לדעתו בעניין. קודם הרכישה אמר מאסק: ""רק כדי להיות ברור לגמרי, לא ביצענו שום שינויים במדיניות ניטור התכנים של טוויטר".
השאלות העיקריות מתמקדות בתוכניות העתידיות של מאסק לפלטפורמה. אחד החששות הוא שמאסק יקל את החוקים המונעים פרסום שיח שנאה ומידע שגוי. לפי הודעתו של מאסק, טוויטר תקים כאמור מועצה שתכלול "נקודות מבט מגוונות במיוחד" בסוגיה זו. אך הוסיף כי "לא יתקבלו החלטות משמעותיות לגבי התכנים או החזרת חשבונות שנחסמו לפני שהמועצה תיפגש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלאס עם הצנזורה
    אני 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לי לא נעמו דבריו של קניה. אבל כל עוד הוא לא קורא לרצח או לאלימות או לפעולה בלתי חוקית - הדרך היחידה לגרום לו להפסיק לכתוב שטויות אנטישמיות ושצריכה להיות אפשרית במדינה דמוקרטית היא רק ליצור איתו קשר ולנסות ללמד אותו למה דבריו חשוכים. לסגור לו את החשבון כי זה לא נעים לנו? לא. זכותו של כל אדם להביע דעתו, מטורללת ככל שתהיה. שוב - כל עוד זה במסגרת החוק.
    סגור