ויראלי

נסרין קדרי ברגע המרגש בחייה: הפכה לאמא בפעם הראשונה

הזמרת ובעלה חיכו בקוצר רוח ליורש העצר מאז החתונה המדוברת בתחילת השנה והיום השניים הגיעו אל בית החולים "אסותא" באשדוד וזכו להחזיק בפעם הראשונה את בנם המשותף ששמו ייחשף כמו שנהוג, בברית המילה בעוד שבוע ועוד יום
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
אחרי תשעה חודשים ארוכים וקשים, שבהם המעריצים של נסרין קדרי היו צריכים סבלנות רבה בשל מופעים רבים שבוטלו ברגע האחרון, הרגע המשמח שלה ושל בעלה רום שמיר הגיע והיום (רביעי) היא הפכה לאמא לראשונה בחייה.
הזמרת ובעלה חיכו בקוצר רוח ליורש העצר מאז החתונה המדוברת בתחילת השנה והיום השניים הגיעו אל בית החולים "אסותא" באשדוד וזכו להחזיק בפעם הראשונה את בנם המשותף ששמו ייחשף כמו שנהוג, בברית המילה בעוד שבוע ועוד יום.

לאחרונה פורסם כי הזמרת עוברת תקופה מאתגרת בזירה המקצועית (פרידה מליאם הפקות ואייל גולן) וגם בחייה הרומנטיים והאישיים וכעת סוף סוף רווה קצת נחת ותתועד בסדרה חדשה על חייה. לקדרי מנהלת חדשה, וזוגיות חדשה עם בחור הצעיר ממנה ביותר מעשור. השניים הכירו דרך החבר הקרוב של נסרין - הזמר המצליח איתי לוי, וכיום הם מאוהבים.
הסדרה מתעדת באופן דוקומנטרי את האירועים וחייהם הפרטיים של נסרין בפרט ושל נסרין ורום כזוג וכבר הספיקה לתעד ולהיות שם ברגעי השיא של השניים. כעת הסיפור שלה מקבל סדרת דוקו-ריאליטי חושפנית, סדרה שמצטלמת כעת, ועתידה לעלות לשידור בפברואר 2023. בסדרה יוצג סיפורם של נסרין ובעלה רום שמיר, מהחתונה המתוקשרת, דרך המשבר, לידת הבכור ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה