ויראלי

כוכבת הרשת הסתבכה עם המשטרה ורשות המסים: "נתפסתי עירומה"

אנג'ל ברנס שיתפה סרטון בו נראים שוטרים מסרבים לצאת מחדרה: "פעם נחצו גבולות. השוטרים פרצו אליי לחדר בעודי עומדת עירומה למחצה ומבקשת מהם לצאת כדי לתת לי להתלבש, אך השוטרים התעלמו מבקשתי, המשיכו לעמוד וסירבו לפנות את החדר", ואיך הגיבה המשטרה?
מערכת ice | 
משטרת ישראל ורשות המיסים (צילום דוברות המשטרה, פלאש 90)
יממה מוזרה עברה על כוכבת הרשת אנג'ל ברנס, ששיתפה הבוקר (רביעי) סרטון מפתיע בו שוטרי משטרת ישראל נכנסו לביתה, כשהיא לא לגמרי לבושה בחדרה ואחותה במגבת לאחר שהתקלחה ובצרחות, ברנס התעמתה עם השוטרים שלא הסכימו לזוז מחדרה.
"אני רוצה להחליף בגדים", טענה ברנס. "לא עשיתי כלום, צאו לי מהחדר, חוצפנים". ב-mako סלבס פורסם האירוע הוא פעילות אכיפה משולבת של משטרת ישראל עם רשות המסים והמכס, בעקבות חובות כבדים של אביה של ברנס המוערכים במיליוני שקלים.
 
מאנג'ל ברנס נמסר בתגובה: "משטרת ישראל הגיעה הבוקר לחיפוש. הבעיה היא לא בחיפוש אלא בדרך. זוהי לא פעם ראשונה שנעשה חיפוש בביתנו, וחשוב לציין שאבא שלי שילם את חובו לחברה. יחד עם זאת, הפעם נחצו גבולות. השוטרים פרצו אליי לחדר בעודי עומדת עירומה למחצה ומבקשת מהם לצאת כדי לתת לי להתלבש, אך השוטרים התעלמו מבקשתי, המשיכו לעמוד וסירבו לפנות את החדר".
ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת פעילות אכיפה משולבת של משטרת ישראל עם גורמי אכיפה נוספים, בגין חשד לביצוע עבירות של ניהול עסקים ללא רישיון, ביניהן עבירות מרמה ותרמית כלפי הציבור, עבירות מס הכנסה והלבנת הון, עבירות על חוק הבנייה ותכנון הבנייה ועבירות נוספות ניתן צו חיפוש ע"י בית המשפט".

עוד נמסר: "השוטרים הגיעו למקום בכדי לממש את צו החיפוש ופעלו על פי דין, בזמן שיושבי הבית עוררו פרובוקציות מתוך כוונה להציג מצג שווא שמטרתו להטיל דופי בהתנהלות השוטרים. במקום נמצאו ממצאים וראיות הקושרים את נשוא הצו לחשדות המיוחסים לו, ונעצרו שישה חשודים לחקירה. משטרת ישראל תמשיך לפעול בשילוב עם גופי האכיפה השונים למיצוי הדין עם העוברים על החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה