ויראלי

קניה ווסט ממשיך להסתבך: זו התביעה שהוגשה נגדו

למרות שמרבית אמירותיו של קניה ווסט כבר הוסרו מן הרשת, הדברים שנאמרו ונשמעו הותירו נזק ובין הנפגעים היא משפחתו של ג'ורג' פלויד אשר נרצח על ידי שוטר בשנת 2020. זו הסיבה שהמשפחה תובעת את ווסט בעבור 250 מיליון דולר
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
למרות שווסט נחסם כמעט מכל רשת חברתית מוכרת בעולם נדמה כי הרעש סביבו מסרב לשקוט ודבריו מעוררי הביקורות ממשיכים לעורר גלים ברחבי העולם. בריאיון בו ווסט הביע אמירות אנטישמיות הוא אמר בין היתר כי ג'ורג' פלויד, הגבר אשר נחנק למוות במשך תשע דקות על ידי שוטר בשנת 2020, מת בעקבות צריכת סם רפואי. 
האמירה הזו והריאיון כולו כבר נמחקו מיוטיוב אך מי שלקחו את המילים הללו ברצינות, ובצדק, הם משפחתו של פלויד המנוח. אם בתו, רוקסי וושינגטון, תובעת כעת את הראפר בסכום של 250 מיליון דולר על טענתו השגויה של ווסט, בטענה שנתיחת לאחר המוות ובית המשפט קבעו אחרת.
כזכור, במאי 2020 הסרטון בו פלויד נכלא בכוח במשך 9 דקות מתחת לרגליו של השוטר דקר צ'אווין ומת הפך לוויראלי והצית מחאות ברחבי כל ארה"ב ואפילו בעולם, תחת הסלוגן השגור כעת בפי רבים: "Black Lives Matter". שנה לאחר מכן השוטר הורשע ברצח של פלויד ונידון למאסר של 22 שנים. 
בהתאם לכך, עורכי דינה של וושינגטון שלחו לווסט מכתב אזהרה הדורש ממנו לפסוק מאמירת דבריו השגויים ויתרה מכך הוסיפו כי דבריו נאמרו בזדון ופגעו במשפחתו ושמו של המנוח. 
כזכור, מילותיו אלו שלו ווסט באות לצד אמירות מקוממות רבות. כאמור הדבר גרם לחסימתו מהרשתות החברתיות של 'מטא' וטוויטר. בהתאם לכך מסתמן בעת זו כי ווסט עתיד לרכוש רשת חברתית פחות מוכרת, אשר בעבר הייתה אהודה ביותר על אוהדי טראמפ ואנשי ימין קיצוני בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה