ויראלי

מאיה ורטהיימר נזכרת בחוויה הקשה: "זכיתי אשכרה בחיים"

מגישת "אהבה חדשה" נזכרת בתאונה הקשה שעברה והשאירה אותה תקופה על כיסא גלגלים. היא נחשפת וכותבת על הדברים הטובים שיצאו בכל זאת מהמאורע ששינה את חייה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר לא תמיד מוציאה את כל מה שיש לה החוצה. למרות שזה נראה כך היא שומרת הרבה דברים לעצמה. היום (שבת) היא חשפה טפח נוסף מחייה, תאונה קשה שעברה עם חברותיה לפני 15 שנה. 
"שקלתי לפתוח את הפוסט ב״היום קיבלתי הזדמנות שנייה לחיים״ אבל הרגשתי שזה דיי דרמטי." כתבה באינסטגרם שלה. "למרות שמה שעברנו אכן דיי דרמטי. אין לי תמונות מהבית חולים, יש מעט מאד מהתקופה הזו באופן כללי, אין שום דבר פוטוגני בכסא גלגלים
וב-5 חברות בנות 17 שנפגעו בתאונת ״פגע וברח״ . שלקחו להן הרבה חלומות ותמימות, כאב ופחד."

היא נזכרת בתאונה המחרידה ומשתפת במאורעות וגם בהשלכות, "הייתי חודשיים על כסא גלגלים ושיקום כללי של שנה, ועד היום הגוף שלי לפעמים מזכיר לי. אני זוכרת שהכל היה נורא, לא ידעתי איך יהיו החיים כשאצא מבית החולים על כסא גלגלים, השיקום הארוך. איך אהיה ?מה יהיה?"
היא מסיימת את הפוסט באופטימיות, "ובכן, אז לא ידעתי שזכיתי, זכיתי אשכרה בחיים. זכיתי בחברות שהפכו באותו היום למשפחה, זכיתי לפרופורציות והבנה ששום דבר (מללכת על שתי רגליים ועד להתקלח לבד) לא מובן מאליו. התאונה הזו הביאה הרבה דברים טובים. לא טובים -מדהימים! ואם תשאלו כל אחת מאיתנו, כנראה שלא היינו מוותרות עליה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה