ויראלי

כוכב תאג"ד נפצע בתאונת קורקינט: "הלכתי להגיד הגומל"

השחקן אור אדרי החליק עם הקורקינט החשמלי ושולח מסר לרוכבים: "זה הציל את חיי. שימו קסדה ילדים, ההורים שלכם רוצים שתחזרו הביתה"
מערכת ice | 
אור אדרי (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכב הסדרה תאג"ד השחקן אור אדרי נפצע אתמול (חמישי) בתאונה כשרכב על קורקינט חשמלי. לאחר שטופל בבית החולים פרסם את הפציעה שלו, בתמונה שבה נראות ידו ורגלו חבושות בתחבושות. "אני לא מעלה את התמונה כדי לקבל הודעות החלמה מהירה." כתב עם התמונה בסטורי, "וגם לא הודעות של 'אמרנו לך שזה מסוכן'."
"אני לא בא להמליץ לכם להפסיק לנסוע, תמיד חשבתי שלי זה לא יקרה, והנה היום החלקתי, ניצלתי מזה בנס. אולי קצת כואבת לי היד, אבל אם לא הייתי עם קסדה (!!!) כנראה שאת הסטורי הזה לא הייתי מעלה."

עוד המשיך, "אני רואה כל יום מיליון ילדים נוסעים על 70 קמ"ש בלי קסדה, ואני לא מצליח להבין את זה. שימו קסדה ילדים..ההורים שלכם רוצים שתחזרו הביתה."
נזכיר כי בחודש שעבר הציגה שרת התחבורה מרב מיכאלי, את התוכנית של משרד התחבורה להגבלות על התחבורה הקלה. המשרד פרסם את טיוטת הפירוט (הכמעט) מלא לציבור, אשר תצטרך עוד לעבור את אישור ועדת הכלכלה.
במסגרת התקנות אותן חשפה השרה יידרש בעל כלי הרכב, בעת זו רק קורקינט ואופניים חשמליים, להירשם במשרד התחבורה ואף לדאוג ללוחית זיהוי תואמת לכלי. המטרה בכך היא לדאוג כי מבצעי עבירות לא יוכלו להימנע מן השוטרים והפקחים ובעיקר מן הדו"ח. הזיהוי והאימות של אותם הרוכבים יבצעו הרשויות באמצעות אמצעי אימות שטרם פורסמה מהותם.
התקנות מפרטות כי כל רוכב יוכל לרשום רק כלי רכיבה אחד על שמו. את הרישום יוכלו הרוכבים לבצע במערכת דיגיטלית של משרד התחבורה ובמסגרתו יהיה עליהם לדווח על המספר הסידורי שהוקצה לכלי על ידי היצרן. לאחר מכן יהיה על רוכבים לרכוש לוחית רישוי תאומת, מחזירת אור, אשר גודלה יהיה 13 ס"מ על 9.5 ס"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה