ויראלי

משתתפת הישרדות מטילה פצצה: "בוקס בבטן, הרסני ובלתי נסבל"

עם צאת יום הכיפורים בחרה אירה דולפין לשתף את עוקביה בהתמודדות שמלווה אותה בשנה האחרונה ומבקשת מעוקביה, "תהיו יותר קשובים זהירים ומתחשבים"
מערכת ice |  1
אירה דולפין (צילום שי פרנקו)
מאמנת הכושר והשורדת לשעבר אירה דולפין, פתחה אמש בוידוי נפתיע בפני העוקבי האינסטגרם שלה, באווירת צאת צום יום הכיפורים. דולפין בחרה לחשוף בפני העוקבים את העובדה שהיא עוברת טיפולי פוריות כבר שנה, תוך שהיא מבקשת מהעוקבים לגלות רגישות בנושא מול נשים שלא ברור מה הסטטוס שלהן וייתכן ועוברות את התהליך הקשוח.
"אם אנחנו כבר באווירת צאת חג ומנסים להיות טובים יותר השנה, אז רציתי לבקש מכם משהו קטן השנה" פתחה השורדת את הוידוי וביקשה, "פחות שאלות נשים אם אולי בהריון ולמה ראים להן קצת בטן ולמה ככה עלו במשקל".
"אתם בקלות יכולים ליפול על אישה שמאוד רוצה להיכנס להיריון ולא מצליחה והסיבה שהיא עלתה במשקל וקצת נפוחה זה בגלל מיליון הורמונים זריקות שאיבות הרדמות שהיא עודה והיא אולי נראית ומרגישה בהריון - אבל בשבילה שאלה כזו היא בוקס בבטן, הרסנית ועושה את התהליך המטורף הזה לעוד יותר בלתי נסבל. 
"תהיו יותר קשובים זהירים ומתחשבים. אם יש למישהי משהו לספר לכם - תאמינו לי היא תעשה את זה בשמחה רבה פשוט תחשבו על הנזק העצום שהשאלות האלה גורמות לה".

דולפין עוד לא רמזה בשלב הזה שמדובר בחלק מסיפור חייה שמתרחש ממש בזמנים אלה, ובהמשך הטילה את הפצצה: "אז זאת המציאות שלי בשנה האחרונה... שנה הכי מאתגרת שהיתה לי. מי היה מאמין שאני, שונאת ומתעלפת ממחטים תזריק לעצמה על בסיס קבוע. לא פשוט לספר את זה להראות את זה - אבל זאת המציאות שלי לטוב ולרע... וכשיש משהו שממש חשוב לי וזה החלום - עושים הכל, מנסים מתמודדים, גם כשלא מצליחים וזה למען מאות נשים שנמצאים (טעות במקור) בדיוק באותו תהליך ולפעמים צריכות זריקת עידוד ולא תמיד מבינים אותן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה ! (ל"ת)
    עופר 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור